مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

دیدار با السد یک فینال سخت است/نبود VAR ضرر بزرگی برای فولاد بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۰۴۴۳
دیدار با السد یک فینال سخت است/نبود VAR ضرر بزرگی برای فولاد بود
مربی تیم فولاد ایران گفت: با نتایجی که تا کنون گرفته‌ایم، فردا برای ما حکم یک فینال سخت را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما امشب پنجم اردیبهشت ماه با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر السد قطر اظهار کرد: با نتایجی که تا کنون گرفته‌ایم، فردا برای ما حکم یک فینال سخت را دارد.

او گفت: هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از دیدار پایانی را به دست خواهد آورد. تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقه ها دارند.

مربی تیم فولاد ایران با بیان اینکه آماده مبارزه در دیدار فردا هستیم و قطعا بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان خواهند رفت، افزود: از کادرفنی، مربی بدنساز و کادر پزشکی ممنون هستیم که بازیکنان را در وضعیت خوبی قرار داده‌اند. اگر بتوانیم رقابت فردا را ببریم که دست‌آورد بزرگی است و اگر اینگونه نباشد به حریف تبریک می‌گوییم و به بازیکنان خود افتخار می‌کنیم.

سسما بیان کرد: تا کنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم، بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که در چنین مسابقه هایی حاضر نبوده‌اند. امیدوارم که فردا داوری نیز روز خوبی داشته باشد زیرا در دیدار قبل دو اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما انجام شد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.

اواضافه کرد: ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم فردا باعث سرافرازی آن‌ها شویم. مطمئنم که فردا بازیکنان تمام توان خود را در مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند گرفت.

مربی تیم فولاد ایران در پایان  در خصوص نبود VAR در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، افزود: برای نخستین بار است که در رقابت های آسیایی شرکت می‌کنم اما باعث تعجب من است که با این همه امکانات ای‌اف‌سی چرا از این سیستم ویدیویی استفاده نشد و قطعا نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.

لازم به ذکر است که فولادایران در پنجمین دیدار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب، فردا شب 6 اردیبهشت ماه، از ساعت 22:30 به در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف السد قطر خواهد رفت.

دیدار اول این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز