استاندار خوزستان تاکید کرد:

رفع موانع تولید در اولویت کاری مدیران خوزستان قرار گیرد/باید مسیر سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۱۴۹۴
رفع موانع تولید در اولویت کاری مدیران خوزستان قرار گیرد/باید مسیر سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود
استاندار خوزستان با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان گفت: جلوی پای سرمایه‌گذارانی که از نظر مالی و تعهد اخلاقی مورد تایید هستند باید فرش قرمز پهن کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز سه‌شنبه در نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری شهرستان ماهشهر که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در خوزستان، خود اشتغال زایی که یک مساله بسیار مهم و پر اهمیت است را  به دنبال دارد از این رو باید شرایط حضور سرمایه گذاران را فراهم آوریم.

او با تاکید بر توجه به مسایل قانونی برای جلب سرمایه‌گذاری گفت: دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید راه را برای سرمایه‌گذار باز کنند تا بتوانیم از این طریق اشتغالی زایی ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان افزود: به همه معاونان و مدیران خود تاکید کرده‌ام برای برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذاران در خوزستان راهکار ارایه کنند و بروکراسی اداری را در این زمینه کنار بگذارند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و شعار سال، رفع موانع تولید باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی در پایان اضافه کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید از طریق قوانین اقدام کرد و اگر قوانین کار ساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

لازم به به ذکر است که در این نشست پیشنهاد دو سرمایه گذار برای دریافت زمین در ماهشهر برای سرمایه گذاری بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز