استاندار خوزستان تاکید کرد:

خانه احزاب باید در اختیار همه گروه های سیاسی باشد/به عنوان استاندار وظیفه دارم نگاه سیاسی را کنار گذاشته و به همه مردم خدمت کنم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۱:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۱۶۰۵
خانه احزاب باید در اختیار همه گروه های سیاسی باشد/به عنوان استاندار وظیفه دارم نگاه سیاسی را کنار گذاشته و به همه مردم خدمت کنم
استاندار خوزستان گفت: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد و به صورتی که خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار بگیرد باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای خوزستان که با حضور معاون سیاسی اجتماعی و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد و به صورتیکه خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار بگیرد. باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسوولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها، نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: هر چه مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم امنیت و عزت ما بیشتر خواهد شد و جایگاه ما در سطح بین المللی مستحکم تر می شود.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: باید تخصص و واقع گرایی را از سیاسی کاری جدا کنیم و مدیریت مان الهی و جهادی باشد. من نیز سعی کردم در انتصاباتی که داشتم به جوانان توجه بیشتری نمایم.

لازم به ذکر است که در این نشست نمایندگان احزاب اصولگرا به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو و همچنین مسایل کلان استان پرداختند.

همچنین 6 اردیبهشت ماه جاری نیز نمایندگان احزاب اصلاح طلب طی نشستی با استاندار خوزستان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در این نشست مباحث مختلفی شامل چالش‌ها و مشکلات استان، انتخابات پیش رو، وضعیت اشتغال‌زایی، مشکلات معیشتی و زیرساختی استان، چگونگی عملکرد مدیران استان در بخش‌های مختلف و… مطرح و بررسی شد.

استاندار خوزستان در آن نشست نیز بر اهمیت نقش و فعالیت احزاب به منظور افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز