دروازه بان تیم فولاد ایران تاکید کرد:

لیاقت فولاد صعود از گروه مرگ بود/تیم های ایرانی نشان دادند لیاقت چهار سهمیه مستقیم آسیایی را دارند

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۲۱۲۰
لیاقت فولاد صعود از گروه مرگ بود/تیم های ایرانی نشان دادند لیاقت چهار سهمیه مستقیم آسیایی را دارند
دروازه بان تیم فولاد ایران گفت: بازیکنان ما با تمام غیرت و تعصب در لیگ قهرمانان حاضر شدند و لایق این بودیم که از گروه خود که گروه مرگ بود، بالا بیاییم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محسن فروزان دروازه‌بان تیم فولادخوزستان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر الوحدات اردن اظهار کرد: تیم الوحدات را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، می‌دانیم یک رقابت خیلی سخت را با این تیم داریم و الوحدات نشان داده روز به روز بهتر شده است.

او گفت: ما مثل تمام مسابقه های دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این رقابت را با شرایط خوب ترک کنیم.

دروازه بان فولاد ایران افزود: گروه چهارم گروه مرگ بود، النصر و السد از بهترین تیم‌های آسیا در گروه ما بودند که بازیکنان گران و با کیفیتی دارند. هر تیم دیگری نیز در این گروه بود، کارش سخت بود اما نشان دادیم که فولاد چه تیم با کیفیتی است و در اکثر مسابقه ها باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم.

فروزان اضافه کرد: اگر کمی با دقت بودیم و می‌توانستیم در دقایق حساس بهتر عمل کنیم. به نظر من در دیدار رفت برابر النصر و السد حق ما برد بود.

او بیان کرد: درست است پنج امتیاز در جدول داریم اما لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود. اکثر بازیکنان تیم ما تجربه زیادی در آسیا نداشتند اما تیم‌های دیگر بازیکنان چندین میلیون دلاری و با تجربه‌ای داشتند. بازیکنان ما با تمام غیرت و تعصب در لیگ قهرمانان حاضر شدند و لایق این بودیم که از گروه خود بالا بیاییم.

دروازه بان تیم فولاد ایران افزود: در این دیدارها همه تیم‌ها با تمام بضاعت خود آمدند اما ما پنجره‌مان بسته بود و نتوانستیم با بهترین کیفیت و بازیکنان مورد نیاز کادر فنی در مسابقه های فشرده ای که هر سه روز یک بار انجام می‌شد، حاضر شویم و این موضوع به ما ضربه زد.

فروزان در ادامه این نشست خبری تصریح کرد: باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر ویژه داشته باشیم، ایشان یکی از بهترین بازیکنان آسیا بود و تمام تجربه‌اش را به بازیکنان جوان انتقال داد. تمام نقاط ضعف و قوت تیم‌ها را در جلسه های آنالیز به ما گفته شد و دقیقا از همان جایی ضربه خوردیم که سرمربی و کادرفنی به ما هشدار داده بودند.

دروازه بان تیم فولاد ایران تاکید کرد: هم ما و هم سه تیم دیگر ایرانی نشان دادیم که ایران لیاقت این را دارد که چهار تیم مستقیما و بدون حضور در پلی‌آف پا به این رقابت ها بگذارند.

فروزان در پایان افزود: یک پیشنهاد به ای‌اف‌سی دارم و اینکه ای کاش این مسابقه ها سه روز یک مرتبه انجام نمی‌شد چون تمام تیم‌ها و بازیکنان از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی افت می کنند. اگر رقابت ها با فاصله بیشتری انجام می‌شد تمام آسیا می‌توانستند فوتبال بهتر و با کیفیت تری را ببینند. کادر پزشکی و بدنسازی ما برنامه ریکاوری خیلی خوبی برای ما داشتند که ما توانستیم تا دقیقه آخر بجنگیم و با بهترین کیفیت خود در زمین حاضر شویم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه فیصل بن فهد عربستان برگزار خواهد شد.

تیم فولاد ایران با پنج امتیاز و الوحدات اردنبا چهار امتیاز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و با برگزاری رقابت آخر، تکلیلف تیم سوم و چهارم گروه(D) به طور قطع مشخص خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز