استاندار خوزستان تاکید کرد:

بانک‌ها باید به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات کرونایی عمل کنند/مشکلات ثبت در سامانه برای اصناف خوزستان برطرف شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۲۳۹۹
بانک‌ها باید به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات کرونایی عمل کنند/مشکلات ثبت در سامانه برای اصناف خوزستان برطرف شود
استاندار خوزستان گفت: هیچ دلیلی برای پرداخت نشدن تسهیلات از سوی بانک‌های خوزستان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیلات کرونا خوزستان در محل استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر عمل نمودن بانک‌ها در قبال پرداخت تسهیلات به اصناف متضرر از کرونا اظهار کرد: دو هزار و 110 میلیارد ریال در اختیار بانک‌ها بوده تا به اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شود اما متاسفانه بانک‌ها در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

او گفت: در حوزه تسهیلات ارزان قیمت روستایی رتبه 25 کشور و در بحث تسهیلات کرونایی در رتبه‌های آخر هستیم لذا صحیح نیست که دو هزار و 110 میلیارد ریال از مرحله نخست پرداخت تسهیلات کرونایی همچنان در حساب بانک ها باقی مانده باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچ دلیلی برای پرداخت نشدن تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست گفت: نباید از نظر پرداخت تسهیلات در کشور جزو استان های آخری باشیم چرا که تلاش‌های زیادی برای گرفتن تسهیلات انجام دادیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: شاغلان واحدهای صنفی که بیمه نیستند، نیز می توانند تسهیلات 120 میلیون ریالی دریافت کنند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه متاسفانه تا کنون فهرست افراد شاغل در اصناف در سامانه تعیین شده، ثبت نشده است که به نظر من سازمان صمت استان در این زمینه به خوبی عمل نکرده، بیان کرد: با هماهنگی که با مرکز انجام دادیم قرار شد مشکلات سامانه برای اصناف خوزستان برطرف شود تا کارفرمایان مشخصات خود و افراد زیر نظر خود را وارد کنند و برای اینکه زمان را از دست ندهیم هر چه سریع تر این کار باید توسط سازمان صمت استان انجام شود.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: چنانچه از طریق سامانه موفق به انجام این کار نشدیم سازمان صمت موظف است که فهرست متصدیان اصناف را به همراه کد ملی به اداره کل کار ارایه دهد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز