دقایقی قبل؛

آخرین ترکیب تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن در آسیا ۲۰۲۱ اعلام شد+ببینید

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۲۴۱۴
آخرین ترکیب تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن در آسیا ۲۰۲۱ اعلام شد+ببینید
سرمربیان تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن ترکیب تیم های خود را در آخرین دیدار از گروه چهار لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ترکیب تیم های فولاد ایران و الوحدات اردن برای برگزاری آخرین دیدار از گروه چهار رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ملک فهد عربستان برگزار می شود، اعلام شد.

به این ترتیب جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، مهران موسوی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، حسین ابراهیمی، پاتوسی و لوسیانو پریرا برای رویارویی با اردنی ها بهره خواهد گرفت.

همچنین عبدالله راعد الفخوری، محمد الدمیری، یزان العرب، حسن سعد، صالح راتب، اناس احمد حماد، رجا عاید، دانیال احمد آفانه، احمد طاهر حالکال، احمد زریک، فادی عواد نیز 11 بازیکن انتخاب شده توسط عبدالله محمد ابوزمع برای رویا رویی با فولاد ایران هستند.

علی صباح القیصی با کمک های حیدر عبدالحسن علی عبید و عامر داوود الونداوی از عراق به همراه قاسم مطر الحاتمی از عمان قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد ایران با پنج امتیاز و الوحدات اردنبا چهار امتیاز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و با برگزاری رقابت آخر، تکلیلف تیم سوم و چهارم گروه(D) به طور قطع مشخص خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز