الوحدات اردن ۱ - ۰ فولاد ایران؛

خداحافظی فولاد از آسیا با طعم تلخ شکست/اردنی ها باخت دور رفت را تلافی کردند

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۲۴۶۷
خداحافظی فولاد از آسیا با طعم تلخ شکست/اردنی ها باخت دور رفت را تلافی کردند
تیم فوتبال فولاد ایران در آخرین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه یک بر صفر از الوحدات اردن متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان که در مرحله رفت توانسته بود تیم الوحدات اردن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، امشب 9 اردیبهشت ماه در آخرین دیدار خود(مرحله برگشت) از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 از ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد عربستان به مصاف این تیم اردنی رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود الوحدات به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 26 بدون گل پیش رفت تا اینکه در دقیقه 27 عناس العوادت توپی را روی دروازه محسن فروزان ارسال کرد که پس از ضربه سر سونی سعد این توپ وارد دروازه فولاد شد و اردنی ها یک بر صفر پیش افتادند. رقابت این دوتیم تا پایان 45 دقیقه با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان نکونام علاوه بر حریف اردنی با خستگی ناشی از رقابت ها نیز در مبارزه بودند و علارغم طراحی حملات بسیار بر روی دروازه اردنی ها اما توپی از خط دروازه عبدالله الفخوری عبور نکرد تا با این نتیجه شاگردان عبدالله محمد ابوزمع تلافی شکست یک بر صفر دور رفت مقابل فولاد را تلافی کرده باشند.

به این ترتیب تیم فولاد ایران با تجربه سومین شکست، کارش را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به پایان رساند.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، مهران موسوی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، مهران درخشان مهر، محمد آبشک(83 صالح حردانی)، محمد زبیر نیک‌نفس(43 محمد میری)، فرشاد احمدزاده(84 محمد قاسمی نژاد)، حسین ابراهیمی(43 محمد رضا عباسی)، پاتوسی و لوسیانو پریرا را برای رویارویی با اردنی ها انتخاب کرده بود.

همچنین عبدالله راعد الفخوری، محمد الدمیری، یزان العرب، حسن سعد، صالح راتب، اناس احمد حماد، رجا عاید، دانیال احمد آفانه، احمد طاهر حالکال، احمد زریک و فادی عواد نیز شاگردان عبدالله محمد ابوزمع برای رویا رویی با فولاد ایران را تشکیل دادند.

علی صباح القیصی با کمک های حیدر عبدالحسن علی عبید و عامر داوود الونداوی از عراق به همراه قاسم مطر الحاتمی از عمان قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

سیدمهران موسوی(66) و محمد آبشک(74) از فولاد ایران و آیدا(70) از الوحدات اردن با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین عبدالله الفخوری دروازه بان الوحدات نیز به عنوان بازیکن برتر این مسابقه معرفی شد.

با این نتیجه تیم فولاد ایران در مجموع با سه شکست، دو تساوی و یک برد و پنج امتیاز در جایگاه چهارم و تیم های النصر عربستان و السد قطر و الوحدات اردن نیز به ترتیب در جایگاه های اول تاسوم گروه چهار رقابت ها قرار گرفتند و النصر و السد نیز به مرحله بعد راه یافتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز