مربی تیم فولاد ایران بیان کرد:

الوحدات نشان داد خیلی خوب دفاع می کند/بازیکنان فولاد درس ها خوبی از این تورنمت گرفتند

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۲۴۷۲
الوحدات نشان داد خیلی خوب دفاع می کند/بازیکنان فولاد درس ها خوبی از این تورنمت گرفتند
مربی تیم فولاد ایران گفت: اردنی ها نشان دادند که خوب می‌توانند دفاع کنند و البته خیلی خوش‌شانس بودند چون تک موقعیت داشتند و توانستند گلزنی کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سیما با حضور در نشست  خبری پس از دیدار تیمش در برابر الوحدات اردن اظهار کرد: در ابتدا به تیم الوحدات این برد را تبریک می‌گویم. آن‌ها نشان دادند که خوب می‌توانند دفاع کنند و البته خیلی خوش‌شانس بودند چون تک موقعیت داشتند و توانستند گلزنی کنند.

او گفت: بعد از گل روش آن‌ها مشخص بود، در مسابقه اختلال ایجاد می‌کردند تا رقابت در جریان نباشد و بتوانند نتیجه را حفظ کنند، در نیمه نخست به هیچ عنوان در سطح خودمان نبودیم و در اینگونه مسابقه ها حق اشتباه ندارید.

مربی فولاد ایران افزود: پس از آن تیم حریف یازده نفره پشت توپ رفتند و شروع به دفاع کردند که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های بیشمار خود استفاده کنیم و آن‌ها را تبدیل به گل کنیم.

سسما در خصوص تجربه این مسابقه ها بیان کرد: اکثر بازیکنان ما همچین تجربه‌ای در سطح آسیا نداشتند و این رقابت ها برای بازیکنان جوان تجربه‌ خوبی خواهد شد تا رشد کنند. به عنوان مثال مجتبی نجاریان که از محصول های آکادمی باشگاه است یکی از بازیکنان جوان ماست که دو اشتباه در دو دیدار اخیر باعث شد تا دو باخت را متحمل شویم و قطعا این مسابقه ها برای او و دیگر بازیکنان درس و تجربه خواهد شد تا اینگونه اشتباهات را تکرار نکنند.

مربی فولاد ایران در پایان تصریح کرد: بازیکنان ما می‌توانند از این تورنمنت برای ادامه فوتبال شان درس‌های زیادی بگیرند که من از زحمات‌شان کمال تشکر را دارم چرا که هر چه در توان داشتند، در زمین اجرایی کردند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد ایران امشب و از دور برگشت، در آخرین دیدار از مرحله گروهی، با قبول شکست یک بر صفر در برابر الوحدات اردن و تجربه سومین شکست در مجموع، کارش را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به پایان رساند.

با این نتیجه پرونده تیم فولاد ایران با سه شکست، دو تساوی و یک برد و پنج امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم بسته شد و تیم های النصر عربستان و السد قطر و الوحدات اردن نیز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم گروه چهار رقابت ها قرار گرفتند و النصر و السد نیز به مرحله بعد راه یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز