ملی حفاری اهواز ۲ - ۲ پالایش نفت آبادان؛

دربی فوتسالی بانوان خوزستان با تساوی به پایان رسید

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۳۱۴۱
دربی فوتسالی بانوان خوزستان با تساوی به پایان رسید
تیم ملی حفاری اهواز از هفته ی اول مرحله ی نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هفته اول از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه 10 اردیبهشت ماه با برگزاری دربی خوزستان  بین دو تیم ملی حفاری ایران و پالایش نفت آبادان برگزار شد.

در این دیدار باوان فوتسالی آبادان در حالی که نیمه ی اول را با نتیجه دو بر صفر به نفع خود به پایان رسانده بود، در نیمه دوم از بازیکنان ملی حفاری دو گل دریافت کرد، تا علاوه بر فرار ملی حفاری از شکست دربی خوزستان با نتیجه تساوی به پایان برسد.

طلایی پوشان آبادانی در نیمه ی اول با گل های فرشته خسروی و نساء احدی از رقیب خود پیش افتادند. اما با شروع نیمه دوم بازیکنان ملی حفاری توانستند بهتر عمل کنند و توسط فاطمه خلج و فاطمه پاپی با به ثمر رساندن دو گل، مسابقه را به تساوی بکشانند.

تلاش دو تیم در ادامه رقابت بی ثمر بود و اولین دیدار ملی حفاری و پالایش نفت در مرحله ی نهایی این رقابت‌ها با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

فریبا کعبی با کمک های نسیمه علاف پور، نسیم کیانی مقدم و مریم لازم سعیدی قضاوت این دیدار و آرزو فدایی نیز نظارت بر مسابقه را بر عهده داشتند.

طلایی پوشان از هفته ی دوم مرحله‌ی نهایی، جمعه ی هفته ی آینده 17 اردیبهشت ماه، میزبان سایپای تهران  و ملی حفاری نیز میزبان تیم هیات خراسان رضوی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز