رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

حادثه آتش‌سوزی ۵ عضو یک خانواده آبادانی را راهی بیمارستان کرد/برخورد ۲ موتورسیکلت در محور اروندکنار

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۳۷۰۷
حادثه آتش‌سوزی ۵ عضو یک خانواده آبادانی را راهی بیمارستان کرد/برخورد ۲ موتورسیکلت در محور اروندکنار
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از انتقال پنج مصدوم به بیمارستان بعد از حادثه آتش‌سوزی در یک خانه خبر داد.

سید نادر نقیبی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان در تشریح این خبر اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در فاز چهار آبادان نرسیده به قدمگاه پنج نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

او گفت: این حادثه آتش سوزی در ساعت ۸:۳۴ روز امروز یکشنبه به مرکز اورژانس آبادان گزارش داده شد که سریعا چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 آبادان و خرمشهر به همراه کارشناس عملیات ویژه  EOC دانشکده علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان افزود: به دنبال حادثه آتش‌سوزی، پنج مصدوم این حادثه دچار سوختگی شده بودند که اقدام های درمانی لازم در محل حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به مددجویان ارایه شد و مصدومان برای ادامه درمان  به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و  ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

نقیبی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و با تلاش آتش‌نشانان، این آتش‌سوزی مهار و از سرایت آن به واحدهای مجاور جلوگیری شد و تا اتمام عملیات اطفاء حریق تیم اورژانس 115 و سرپرست اورژانس آبادان در محل حادثه مستقر بودند.

او در ادامه با اشاره به حادثه دیگری اضافه کرد: طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵  در ساعت ۰۰:۲۸ بامداد مبنی بر تصادف دو موتور سیکلت در محور آبادان به اروندکنار(جاده خسرو آباد) نرسیده به پمپ بنزین فطور، سریعا نزدیک‌ترین آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

نقیبی افزود: مشاوره پزشک مرکز برای حفظ سلامتی مصدومین و جلوگیری از آسیب‌های نخاعی توسط حاضرین در صحنه تا رسیدن آمبولانس با همراهانی که در صحنه حضور داشتند انجام و اورژانس ۶ دقیقه بعد از اولین تماس به محل صحنه حاضر شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان در پایان بیان کرد: پس از رسیدن کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین  مصدومین سریعا تریاژ را در محل انجام داده و پس از اقدام های لازم درمانی  مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل کردند.

 

نظر شما