جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

شرور سابقه دار در "بهبهان" دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۴۵۲۹
شرور سابقه دار در بهبهان دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری شرور سابقه داری در شهرستان "بهبهان" که اقدام به توهین به مقدسات کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ"یدالله امیری" با بیان اینکه در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان، یک شرور که در شهرستان بهبهان به مقدسات توهین و اقدام به انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود، اظهار کرد: اقدام این فرد موجبات نارضایتی عمومی شهروندان و امت حزب الله شده بود که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس خوزستان با رصد و اشراف اطلاعاتی متهم را در زمان ورود به یکی از شهرستان های استان با همکاری عوامل انتظامی در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کرده که با حکم مراجع قضایی روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: متهم مزبور دارای چندین فقره شرارت نظیر تیراندازی، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح عمدی، تعدی به ماموران و توهین به مقدسات بوده است.

امیری با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش استان تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند، تاکید کرد: خط قرمز پلیس سلب آسایش عمومی مردم و جامعه است و با کسانی که علیه نظم عمومی اقدامی انجام دهند به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز