اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

رها کردن استاد"قاسم آهنین جان" در خیابان صحت ندارد/روند درمان استاد به دستور معاون رییس جمهور انجام شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۵۰۰۵
رها کردن استادقاسم آهنین جان در خیابان صحت ندارد/روند درمان استاد به دستور معاون رییس جمهور انجام شد
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص انتشار فیلمی از استاد مرحوم"قاسم آهنین جان" مبنی بر رها کردن ایشان در خیابان به دلیل فقر، اطلاعیه ایی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این اطلاعیه آورده است: پیرو انتشار فیلمی از استاد مرحوم آهنین جان مبنی بر رها کردن ایشان در خیابان به دلیل فقر به اطلاع مردم نوع دوست کشورمان می رساند، این استاد عزیز از مدت ها قبل مبتلا به یکی از انواع سرطان بوده و کلیپ مذکور مربوط به حدود یک ماه قبل است که ایشان پس بهبودی نسبی درخواست ترخیص از بیمارستان می کنند و کادر بیمارستان نیز پس از انجام تمام مراقبت های لازم، ایشان را به آدرس اعلامی منتقل می کنند، اما چون استاد در اواخر عمر خود علاوه بر سرطان به آلزایمر نیز مبتلا بوده اند، آدرس منزل سابقشان را به کارکنان اورژانس اعلام می کند و پرسنل اورژانس نیز بعد از اطلاع از این موضوع؛ سریعا ایشان را به بیمارستان باز می گردانند.

شایان ذکر است که این شخصیت برجسته کشوری از حدود ۴۰ روز قبل به دستور دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور و همچنین استاندار محترم خوزستان تا شب گذشته که متاسفانه به دلیل ابتلا به سرطان درگذشتند، تحت مراقبت ویژه قرار داشته و روند درمانی ایشان به صورت مرتب به مقام های کشوری و استانی گزارش داده شده. همچنین هزینه های درمانی ایشان در مدت حضور در بیمارستان بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال بوده که تماما رایگان شده و موضوع بیرون انداختن ایشان از بیمارستان به دلیل فقر، به هیچ عنوان صحت ندارد.

از اصحاب محترم رسانه و فعالین فضای مجازی انتظار می رود در این گونه موارد پیش از انتشار هرگونه خبر، صحت و سقم آن را از مسوولین مربوطه جویا شوند و با پیش داوری های عجولانه، موجبات سوء استفاده رسانه های معاند نظام نشوند.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز