استاندار خوزستان بیان کرد:

بررسی مشکل های مختلف خوزستان با حضور گروه های هدف و متخصصین/تبدیل کارتابل های امنیتی به برنامه های اجتماعی و فرهنگی

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹۶
بررسی مشکل های مختلف خوزستان با حضور گروه های هدف و متخصصین/تبدیل کارتابل های امنیتی به برنامه های اجتماعی و فرهنگی
استاندار خوزستان گفت: نشست هایی با حضور اقشار مختلف استان در حال برگزاری است تا ضمن گوش فرا دادن به صحبت های آنها، مشکل های موجود در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه در جلسه ای که با فرهنگیان و معلمان استان برگزار شد، ضمن اشاره به نشست های متعددی که طی دو ماه اخیر با شیوخ و بزرگان اقوام، خانه مطبوعات و بسیج رسانه، احزاب اصلاح طلب و اصولگرای و روحانیون استان تشکیل شد، اظهار کرد: قرار بر این است تا با تشکیل جلسه ها تبادل نظر با حضور اقشار مختلف جامعه و شیوخ و بزرگان استان پای حرف آن ها نشسته و ضمن گوش فرا دادن به صحبت های آنها، مشکلات موجود در زمینه های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

او گفت: انتظار می رود مشکلات مربوط به آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود که دو جلسه تا به امروز برگزار شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه قوانینی در راستای تامین و تکمیل ملزوم های سیستم آموزشی با ایجاد تغییر کاربری به شرط عدم خدشه به سیستم آموزشی وجود دارد، افزود: طبق قانون در جاهای مختلف می توان با در نظر گرفتن پیش شرط آسیب نرسیدن به سیستم آموزشی فرآیند تغییر کاربری صورت گیرد و طبق ماده 27، در هر جایی که اموال مازاد وجود دارد، آن اموال در راستای تامین هزینه های بازسازی، تکمیل ساختمان، تجهیزها و همچنین کمک به مدارس نمونه، استثنایی و شبانه به فروش برسد.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: فرهنگیان می توانند پیشنهاد و نظرهای خود در راستای رفع مشکل های این حوزه همچون مباحث مراکز رفاهی فرهنگیان را در شورای آموزش و پرورش و شورای توسعه و برنامه ریزی استان بیان کرده تا به آنها رسیدگی شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: مشکل های رعایت نظافت سطح شهر و فرسودگی آسفالت خیابان ها نیز با ورود قوی شهرداری و اقدام هایی که صورت گرفته شده در حال رفع شدن است.

او اظهار کرد: در رابطه با مرحوم"قاسم آهنین جان"، پس از اطلاع از مشکلات زندگی این هنرمند، گروهی متشکل از معاون سیاسی استانداری، رییس حوزه استاندار و یک گروه پزشکی را به منزل او فرستادیم و پس از اطلاع از نوع بیماری، او را در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بستری شد و پس از مدتی به درخواست خودش ترخیص شد، اما با پیگیری های انجام شده تصمیم بر این شد تا مجدداً مرحوم آهنین جان را در بیمارستان بستری کنند.

استاندار خوزستان در پایان ضمن اشاره به تاکیدهای پیاپی در رابطه با تبدیل کارتابل های امنیتی به برنامه های اجتماعی و فرهنگی، تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که کارتابل های امنیتی را به برنامه های اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم و این مهم در حال عملیاتی شدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز