رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

غرق شدن پدر و پسر آبادانی در حوضچه آب پارک بازسازی

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۵
غرق شدن پدر و پسر آبادانی در حوضچه آب پارک بازسازی
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: پدر و فرزند آبادانی عصر امروز بر اثر غرق شدن جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید نادر نقیبی امشب ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، طی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان در ساعت ۱۸:۱۴ مبنی بر غرق شدن دو نفر در حوضچه تلمبه‌خانه(پل کابلی امام رضا(ع) نرسیده به رودخانه) سریعا دو کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

او گفت: با تلاش مردم و نجات غریق  دو نفر  حدودا ۱۲ و ۴۵ ساله از حوضچه خارج شدند اما با توجه به گذشت زمان دچار خفگی شده و فاقد علایم حیاتی بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان با بیان اینکه دو فرد غرق شده توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی حاضر در صحنه، تحت عملیات احیا قلبی و ریوی قرار گرفتند‌، افزود: فرد ۴۵ ساله متاسفانه فوت و تحویل عوامل کلانتری داده شد؛ پسر ۱۲ ساله نیز پس از عملیات احیا با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شد که تلاش کادر درمان نتیجه نداد و این‌ پسر بچه نیز با توجه به گذشت زمان در زیر آب جان خود را از دست داده بود.

نقیبی در پایان با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد. از همشهریان عزیز خواهش می‌کنیم از شنا در محل‌هایی که  ممنوع اعلام شده خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز