پالایش نفت آبادان۳ - ۲ سایپا تهران؛

آبادان مچ تهران را خواباند و صدر نشین شد/شگفتی سازی مشهدی ها با شکست ملی حفاری در اهواز

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۷
آبادان مچ تهران را خواباند و صدر نشین شد/شگفتی سازی مشهدی ها با شکست ملی حفاری در اهواز
هفته ی دوم مرحله‌ی نهایی رقابت های لیگ برتر امشب به میزبانی خوزستانی ها برگزار شد که پالایش نفت ساپیا را مغلوب کرد و صدر نشین شد و ملی حفاری با قبول شکست سنگین از هیات فوتبال خراسان رضوی در پایین جدول باقی ماند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هفته دوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور لحظاتی پیش در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان در قالب دیدار دو تیم پالایش نفت آبادان و سایپای تهران برگزار شد که طلایی پوشان آبادان توانستند حریف تهرانی خود را با نتیجه سه بر دو را شکست دهند.

پالایش نفتی ها در این مسابقه ابتدا در دقیقه چهار نیمه اول توسط کاپیتان خود سهیلا ملمولی از حریف پیش افتادند. تلاش دو تیم  در وقت قانونی اول به نتیجه نرسید و دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند. در نیمه دوم بازیکنان سایپا توانستند در دقیقه 6 نیمه دوم با گل فاطمه تراحی مسابقه را به تساوی بکشانند.

در ادامه دیدار پالایش نفتی ها با انجام یک رقابت تهاجمی و خلق موقعیت های بسیار سرانجام در دقیقه ۱۳ توانست توسط"نساء احدی" از روی ضربه ایستگاهی  به گل دوم دست یافتند و یک دقیقه بعد نیز توسط الهام عنافچه به گل سوم خود رسیدند.

سایپا نیز در ادامه توانست در دقیقه 19 توسط"فرزانه توسلی" یکی از گل های خورده را جبران کند اما بازیکنان پالایش نفت در ادامه توانستند با تمرکز تیمی، نتیجه را حفظ کنند و تیم مدعی سایپا تهران را با نتیجه سه بر دو شکست دهند.

در دیگر رقابت این گروه هیات فوتبال خراسان رضوی نیز دست به شگفتی زد و توانست در اهواز تیم ملی حفاری  را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد.

با نتایج هفته دوم این رقابت ها، تیم پالایش نفت آبادان در حال حاضر با یک تساوی و یک برد و کسب چهار امتیاز، صدر نشین جدول است.

طلایی پوشان هفته ی آینده میهمان تیم فوتسال خراسان رضوی هستند.

لازم به ذکر است که در این دیدار"آرزو صدقیانی" بازیکن تیم فوتسال سایپا در نیمه دوم دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز