مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد:

برخی اتفاقات مهندسی شده تمرکز تیم را بر هم زده است/۸ بازیکن را در اختیار نداریم

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۸
برخی اتفاقات مهندسی شده تمرکز تیم را بر هم زده است/۸ بازیکن را در اختیار نداریم
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برخی اتفاقات مهندسی شده صد دارد تمرکز تیم ما را قبل از مسابقه با صنعت نفت به هم بزنند که امیدوارم که چنین مواردی دیگر پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد خرمگاه امشب با حضور در نشست خبر پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه قبل از هر چیز به خانواده بزرگ مظلومی و جناب آقای پرویز مظلومی که مربی بنده بودند درگذشت اخوی بزرگوار ایشان را تسلیت عرض می کنم، اظهار کرد: از باشگاه خوب صنعت نفت آبادان هم بابت میزبانی شایسته شون که از روز گذشته به ما محبت زیادی داشتند، قدردانی می کنم.

او با اشاره به اینکه آنالیز خیلی خوبی از صنعت نفت انجام داده ایم، گفت: کادر فنی ما از کادر فنی و بازیکنان خوب صنعت نفت آبادان که می‌توانند در نتیجه دیدار و کیفیت مسابقه تاثیرگذار باشند، آگاهی کامل دارد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: امیدوارم فردا مسابقه خوبی برگزار شود و ما بتوانیم بابت تلاشمان و تفکراتمان نتیجه مورد دلخواه را کسب کنیم.

خرمگاه بیان کرد: مشکلی که طی سه روز گذشته سبب شد تا تمرکز تیمی ما به هم بخورد ابتلای هشت نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر اجرایی تیم به کرونا است که باعث شد نتوانیم آنها را در این دیدار همراه خود داشته باشیم.

او ادامه داد: البته مسایل غیر فوتبالی هم در این امر دخیل هستند و باعث شد که سرمربی تیم به این نشست تشریف نیاوردند و ایشان گفتند که تمامی مسوولین استان مرکزی و شهرستان اراک باید در این امر دخالت می کردند که چرا مشکلی پیش افتاده بتواند تمرکز تیم ما را به هم بزند. قطعا وقتی نورافکن نداشته باشیم، میزبانی هم نمی‌توانیم بکنیم. تمام این اتفاقات مهندسی شده بود تا بخواهند تمرکز تیم ما را قبل از مسابقه با صنعت نفت به هم بزنند و امیدوارم که چنین مواردی دیگر پیش نیاید.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص اینکه آیا با تیم امید خود این مسابقه را برگزار خواهند کرد یا خیر اضافه کرد: چندین سال است که با منصوریان کار می‌کنم و تجربه آسیایی داریم و می‌دانیم که یک تیم ۲۸ نفر است و هر چند که این اتفاق تمرکز ما را به هم زده ولی ما برای آن پیش بینی های لازم را انجام دادیم. دو دفاع و سه هافبک نداریم. اما بازیکنانی داریم که بتوانند در این شرایط به ما کمک کند.

او در خصوص گرمای هوای آبادان و اثر آن بر کیفیت رقابت افزود: در حال طبیعت  هوای آبادان همین است و ما این شرایط را می پذیریم. هوای آبادان گرم است و شباهت زیادی به مردمش دارد که خونگرم و مهمان نواز هستند.

خرمگاه در پایان در خصوص وقفه های متمادی که در انجام به رقابت های این فصل رخ  داده، بیان کرد: ما خود را با این شرایط وفق می دهیم. می دانیم این وضعیت برای تمام تیم‌ها یکسان است.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، فردا شنبه از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان رقابت خود را برگزار خواهندکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز