سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد:

خوش شانسیم صنعت نفت را در آبادان شکست دادیم/وقت کشی در قاموس من نیست

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۶۲۵۱
خوش شانسیم صنعت نفت را در آبادان شکست دادیم/وقت کشی در قاموس من نیست
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالیم که نفت را در آبادان توانستیم شکست بدهیم. هر چند ما خوش شانس هم بودیم که گل مساوی را در اواخر دیدار دریافت نکردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا منصوریان امشب با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در ابتدا درگذشت بردار پرویز مظلومی، خاله‌ی پور موسوی، پدر محسن مسلمان و همچنین دو معدن کار دامغان را تسلیت گفت.

او گفت: می‌دانستیم با تیمی رقابت داریم که در آبادان سخت می بازد، نفرات خوبی دارند. به آقای پورموسوی برای داشتن این بازیکنان تبریک می گویم. در هفته گذشته به خاطر امتیازهایی که از دست دادند از جوان‌ها استفاده کرد.تیم خوبی و منسجمی دارد. گنجینه زیادی از جوان های مستعد در استان خوزستان است که در مبحث آکادمی خوزستان روی گنج خوابیده است. شاید بیش از 500 بازیکن مستعد داشته باشد این استان.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: ما به خاطر شرایطمان باید با پلن B رقابت می کردیم. آنها نفرات تاثیر گذاری دارند. به خصوص طالب ریکانی که من قبل و بعد از مسابقه با او صحبت کردم. انصافا خودش را وقف شهرش کرده است.

منصوریان بیان کرد: من به عنوان کسی که سال ها در تیم ملی امید دستیاری کی‌روش و افشین قطبی بودم، به طالب ریکانی که برای این شهر مانده باید کمک کرد که الگویی برای دیگر بازیکنان باشد که برگردند و به شهر خودشان خدمت کنند. از خود گذشتگی او واقعا جای تقدیر دارد. او وقتی پا به توپ می شود رقبایش هم لذت می‌برند.

او با بیان اینکه این دیدار در مجموع می توانست به تساوی کشیده شود، افزود: ما نیز می توانستیم با دو گل به پیروزی برسیم. در مجموع بچه ها بر حفظ گل خود زحمت کشیدند. خیلی خوشحالیم که نفت را در آبادان  توانستیم شکست بدهیم. خیلی از تیم‌ها در نیم فصل اول جلوی این تیم در آبادان گیر کردند. هر چند ما خوش شانس هم بودیم که گل مساوی را در اواخر دیدار دریافت نکردیم.

منصوریان همچنین در خصوص وقت کشی بازیکنانش بیان کرد: این روش بازیکنان را نمی‌پسندم. چند مورد بود که تذکر دادم و حتی به گلرمان تذکر دادم. از این سیستم خوشم نمیاد که بازیکنان وقت کشی کنند. خودم فوتبال مسابقه  ایران با قطر و بحرین را فراموش نمی کنم. اگر هم جوان های ما رفتاری کردند که در قاموس من البته نیست، عذر خواهی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان تصریح کرد: از مهمان‌نوازی نفتی ها به ویژه در خصوص اختصاص دادن زمین فوتبال برای تمرین ما نیز قدردانی می کنم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های ایران امشب در ورزشگاه تختی برگزار شد و شاگردان منصوریان با گل دقیقه 15 حامد پاکدل توانستند صنعت نفت را در خانه شکست دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز