رییس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان خبر داد:

معدوم‌سازی بیش از ۱۸۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاقد بسته‌بندی

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۸:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۶۸۴۳
معدوم‌سازی بیش از ۱۸۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاقد بسته‌بندی
رییس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان از معدوم‌سازی بیش از ۱۸۰ کیلو گوشت منجمد فاقد بسته‌بندی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، هوشنگ شرفی ضمن با بیان اینکه تهیه گوشت منجمد از مراکز تحت نظارت دامپزشکی و دارای بسته‌بندی که دارای تاریخ تولید و انقضا باشد به دلیل ماندگاری بالا همواره مورد تاکیداست، اظهار کرد: طی بازدید‌های به‌ عمل آمده از سوی کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده‌های خام دامی از مراکز پخش و توزیع فرآورده‌های خام دامی، مقدار ۱۸۰ کیلو گرم گوشت منجمد مشکوک کشف و ضبط شد که پس از بررسی های بیش‌تر، مشخص شد این محموله‌ها فاقد مشخصات و بسته بندی است.

او گفت: گوشت‌های منجمد مورد تایید دامپزشکی، از مبدا تولید گوشت در کشتارگاه تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی بوده و مصرف آن به دلیل زمان ماندگاری بالا همواره مورد تاکید دامپزشکی است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان مسجدسلیمان افزود: محموله گوشت مورد اشاره طی صورتجلسه‌ای توقیف و سپس با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی با حضور مامورین نیروی انتظامی معدوم شد.

شرفی در پایان بیان کرد: نگهداری و خرید و فروش فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد در صورتی که فاقد بسته‌بندی، تاریخ تولید و انقضا باشد، بر خلاف ضوابط بهداشتی بوده و در صورت مشاهده در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها و مراکز عمده مصرف با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز