هیات فوتبال خراسان رضوی ۱ - ۴ پالایش نفت آبادان؛

طوفان بانوان فوتسالی آبادان در مشهد/شکست ملی حفاری از سایپا

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۸۸۱۹
طوفان بانوان فوتسالی آبادان در مشهد/شکست ملی حفاری از سایپا
پرونده دیدارهای هفته چهارم از مرحله نهایی رقایت های لیگ برتر فوتسال بانوان ظهر امروز با پیروی پالایش نفت در مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران در برابر ملی حفاری اهواز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هفته ی سوم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور ساعتی پیش در مشهد و تهران در قالب دیدار تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و پالایش نفت آبادان و سایپا تهران و شرکت ملی حفاری اهواز از برگزار شد.

در دیدار مشهد بانوان آبادانی توانستند با برتری کامل طوفان زرد خود را بار دیگر به راه بیاندازند و با نتیجه ی چهار بر یک رقیب مدعی خود را شکست دهند تا علاوه بر تثبیت صدر نشینی، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

گل های پالایش نفت را در این دیدار سهیلا ملمولی(دو گل) و الهام عنافجه و نساء احدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند و تنها گل میزبان نیز توسط سارا شیر بیگی به ثمر رسید.

همچنین در دیگر مسابقه از این مرحله در تهران تیم سایپا تهران میزبان ملی حفاری بود که در پایان توانست مهمان خود را با نتیجه سه بر پنج شکست دهد.

با این نتایج تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با یک تساوی، دو پیروزی و هفت امتیاز همچنان در صدر جدول است و تیم های سایپا تهران(6 امتیاز)، هیات فوتبال خراسان رضوی(3 امتیاز و ملی حفاری اهواز(1 امتیاز) در رده های سوم تا چهارم قرار دارند.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان جمعه ی آینده از هفته ی چهارم رقابت ها میزبان تیم  ملی حفاری اهواز است. دربی دور رفت این دو تیم در اهواز با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در دیگر دیدار هفته چهارم نیز تیم سایپا تهران میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی است. دیدار دور رفت این دو تیم نیز دو بر یک به سود سایپا به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز