توسط پلیس خوزستان انجام شد:

کشف ۳۳ ماینر غیر مجاز در اهواز و خرمشهر

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۶:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۰۸۷۴
طی دو عملیات پلیس خوزستان، 33 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 570 میلیارد ریال در شهرستان های اهواز و خرمشهر کشف شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ سعید شعبان امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی محل بهره برداری از این ماینرها را در دو باب منزل مسکونی شناسایی کردند.

او گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی از مکان‌های مورد نظر بازدید و تعداد 19 دستگاه ماینر غیر مجار را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این ارتباط دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

در همین راستا رییس پلیس شهرستان خرمشهر نیز امروز خبر داد: ماموران انتظامی کلانتری 13 کوت شیخ این فرماندهی با کار اطلاعاتی محل نگهداری و استفاده غیر مجاز از 14 دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر شناسایی کرده و  پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام و دستگاه ها را ضبط کردند.

سرهنگ فرشاد کاظمی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز