سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان خبر داد:

۲۰۶ شعبه اخذ رای در شادگان دایر می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۱۹۴۰
۲۰۶ شعبه اخذ رای در شادگان دایر می‌شود
سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان گفت: ۲۰۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در شهرستان شادگان در نظر گرفته شده و امکان افزایش بیش از این تعداد نیز مقدور است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت برگزاری و تمهیدهای اندیشیده شده برای انتخابات ۱۴۰۰ در شادگان اظهار کرد: ۲۰۶ شعبه برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان دایر خواهد شد.

او گفت: برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا ۲۰۶ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: با توجه به شرایط کرونایی و در راستای حفظ سلامت مردم برای این دوره از انتخابات، تعداد شعب اخذ رای شهرستان افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان بیان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس اعلام وزارت کشور و ستاد انتخابات بسیار قانونمند در حال اجرا است و هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد و هماهنگی‌های خوبی بین هیات‌های اجرایی و نظارت در هر چه بهتر برگزار شدن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شادگان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز