رییس دادگستری شادگان تاکید کرد:

استفاده از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیداها جرم است

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۴۳۵۱
استفاده از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیداها جرم است
رییس دادگستری شهرستان شادگان گفت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیداها جرم محسوب می شود و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

فیروز کیانپور اتابکی امروز چهارشنبه پنجم خرداد ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان، در خصوص استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات، اظهار کرد: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی شهرستان شادگان بر اساس بخشنامه ریاست قوه قضاییه در سراسر کشور تشکیل شده است.

او "برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری و پیشگیری از وقوع جرم" را  جزو اهداف تشکیل این ستاد برشمرد و گفت: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و از نقاط عطف حیات جمهوری اسلامی بوده که امید تازه‌ای در نظام و مردم ایجاد خواهد کرد.

 رییس دادگستری شادگان افزود: استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات له یا علیه کاندیداها جرم محسوب می شود و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

کیانپور بیان کرد: مدیران و مسوولان دستگاه‌های دولتی و عمومی غیر دولتی باید نظارت لازم بر رعایت مقررات از سوی کارکنان مربوطه اعمال و بر اساس مقررات و از منظر تخلف اداری با عوامل خاطی برخورد و در عین حال مرتکب یا مرتکبین را برای تعقیب قانونی به مرجع قضایی معرفی کنند.

کیانپور اتابکی در پایان اضافه کرد: داوطلبان و اصحاب رسانه باید در برنامه‌های تبلیغاتی واقعیات را بیان کرده و از تخریب دیگران و تشویش اذهان عمومی جدا" اجتناب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز