رییس مرکز ایفمارک خر داد:

راه اندازی درمانگاه فولاد خوزستان مطابق با استانداردهای ایفمارک

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۹
راه اندازی درمانگاه فولاد خوزستان مطابق با استانداردهای ایفمارک
رییس مرکز ایفمارک ضمن بازدید از زیرساخت های باشگاه فولاد خوزستان از اراده مسوولان این باشگاه برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، زهره هراتیان در خصوص دلایل سفرش به اهواز اظهار کرد: با توجه به دعوت مدیر عامل اشگاه فولاد خوزستان و اراده قوی ایشان و مجموعه باشگاه در راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی، این فرصت به وجود آمد که از نزدیک امکان های باشگاه فولاد خوزستان را بررسی کنیم و به نظر من با آنچه که مشاهده شد، باشگاه بی نظیر فولاد خوزستان زیرساخت لازم برای راه اندازی درمانگاه پزشکی ورزشی را دارد.

او در خصوص روند اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر تجهیز درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان در فضایی بالغ بر یک هزار و 200 متر مربع توسط مسوولان ذی ربط در حال پیگیری است که با توجه به پتانسیل موجود و کادر پزشکی با سابقه در فولاد قرار است خدمات ریکاوری و بازتوانی با استانداردهای ایفمارک به ورزشکاران و عموم مردم ارایه شود.

رییس مرکز ایفمارک با اشاره به پیش قدم بودن باشگاه فولاد در این زمینه، افزود: در دنیا از برند باشگاه‌ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، پزشکی استفاده می شود، پس این موضوع اتفاق جدیدی نیست. در حال حاضر در باشگاه بایرن مونیخ یک کلینیک وجود دارد که علاوه بر اینکه به خود باشگاه تعلق دارد، خدمات لازم و پزشکی که مربوط به آسیب‌های عضلانی است را به مردم عادی ارایه می دهد و باشگاه فولاد نیز با راه اندازی این مرکز پوشش خوبی می‌تواند برای زیر مجموعه خودش در تمامی رده‌ها داشته باشد و علاوه بر آن می تواند به سایر ورزشکاران در خوزستان و استان های اطراف، خدمات دهد.

هراتیان با اشاره به امکان ارایه خدمات متنوع در درمانگاه باشگاه فولاد خوزستان، بیان کرد: یکی از موارد دیگر که در این پروژه دیده شده مباحث مربوط به سلامت تخصصی حوزه سلامت است که با توجه به شرایط کرونا از نظر روان شناسی و تغذیه این مرکز می تواند به بسیاری از خانواده ها کمک کند.

او ادامه داد: در کنار آن بحث آموزش نیز در این مجموعه دیده شده که به صورت آنلاین و حضوری می توانیم آموزش را در حوزه سلامت پزشکی با گروه هدف حرفه ای و غیر حرفه ای در این مجموعه داشته باشیم.

رییس مرکز ایفمارک در پایان اضافه کرد: ایفمارک در تلاش است که با همکاری باشگاه‌های بزرگ، خدمات پزشکی ورزشی را به صورت منطقه ای ارایه دهد و با توجه به اینکه باشگاه فولاد در این زمینه پیشقدم است به هواداران آن تبریک می‌گویم. آن چیزی که من در این بازدید دیدم، فکر می‌کنم با توجه به اراده موجود، تا دو ماه آینده و در تابستان 1400 این اتفاق بیفتد و در فصل بعد انشاالله درمانگاهی با استانداردهای ایفمارک در اهواز راه اندازی می شود که تست های پزشکی تیم های رده ها در کلیه رشته های ورزشی در آن انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز