معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خبر داد:

اعمال محدودیت های ۶ روزه تردد درون و برون استانی/شهروندان از تجمع و سفر پرهیز کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۶۲۲۷
اعمال محدودیت های ۶ روزه تردد درون و برون استانی/شهروندان از تجمع و سفر پرهیز کنند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور کنترل بیشتر شیوع کرونا، تردد بین استانی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع اعلام می مشود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سرهنگ حکیم عبداللهی ضمن اشاره به مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: فارغ از رنگ بندی کرونایی، از ساعت 12 روز یازدهم خرداد تا 17 خرداد ماه تردد بین استان‌ها ممنوع اعلام شده و نیروهای پلیس از طریق سیستم‎های هوشمند کنترل های لازم و یا حضور فیزیکی در محل های عبوری برای جلوگیری از ورود و خروج خودروها حاضر خواهند شد.

او گفت: این محدودیت شامل عبور و مرور درون استانی نمی شود اما تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی پانصد هزار تومان جریمه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا ساعت سه بامداد برای همه شهرها با همان جریمه دویست هزار تومانی در حال اجرا است و این روند همچنان ادامه دارد.

عبداللهی با اشاره به ثبت نام برخی شاغلین در سامانه فرمانداری‎ها، بیان کرد: آن دسته از افرادی که حکم ماموریت داشته باشند و یا شغل آن‌ها خارج از شهر باشد پس از بررسی لازم به آن‌ها اجازه تردد داده خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایان تاکید کرد: از شهروندان می خواهیم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در تعطیلات پیش رو از برگزاری دورهمی، تجمع و سفر خودداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز