رییس پلیس استان خوزستان خبر داد:

۲۶۸ کیلوگرم حشیش در خوزستان کشف شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۷۹۴۲
۲۶۸ کیلوگرم حشیش در خوزستان کشف شد
رییس پلیس استان خوزستان از کشف 268 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع حشیش طی سه عملیات در شهرستان‌های "شادگان"، "ماهشهر" و "بهبهان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های "بهبهان و ماهشهر" با اشراف و تسلط اطلاعاتی طی 24 ساعت گذشته از 2دو محل دپو و همچنین انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او گفت: در این ارتباط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری رده همنام خود در شهرستان "شادگان" با انجام اقدام های تخصصی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ضمن دستگیری چهار قاچاقچی، 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش با لفافه، دو قبضه اسلحه شکاری و 20 عدد فشنگ مربوطه کشف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"بهبهان" نیز در عملیاتی دیگر و مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی"امیدیه" یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی به عمل آمده از آن 38 کیلو و 250 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جا سازی شده بود، کشف کردند.

صالحی بیان کرد: در ادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پشتیبانی پلیس همنام خود در شهرستان"ماهشهر" محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی منسجم ضمن دستگیری یک قاچاقچی، 130 کیلوگرم مواد مخدر حشیش کشف کردند.

مقام ارشد انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در عملیات‌های مذکور در مجموع 268 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و 6 سوداگر مرگ دستگیر شدند، اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط خوزستان، هیچ نقطه امنی برای قاچاقچیان سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز