پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۸۵۸۴
پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
رییس پلیس استان خوزستان در پیامی سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار سید محمد صالحی به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام رییس پلیس استان خوزستان به شرح ذیل است:

خرداد 1368؛ روز عزای بزرگ عالم اسلام، روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید، صاحب عزا شدند و گریستند.

به برکت وجود آن یگانه دوران، همه مسلمانان در سراسر دنیا بیدار شده و برای برچیدن سلطه امپراطوری های ستمگر، از ارزش ها و آرمان های ایشان الگو گرفتند.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل‌ها در حالی به سوگ آن عزیز می‌نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره)، سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را عهده دار است که از برکت وجود نازنینش، ملت‌های مسلمان و انقلابی منطقه در مقابل استکبار تمام قد ایستاده اند.

قیام خونین پانزدهم خرداد نیز به عنوان نقطه آغاز قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت، در تاریخ انقلاب می درخشد. قیام پانزدهم خرداد، قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آن چنان منفعل کردند که این قیام، سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد و مبدا نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15 خرداد را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت ایران اسلامی و مردم شریف استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم.

نظر شما