پیام استاندار خوزستان به مناسبت رحلت امام و قیام خونین ١۵ خرداد

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۸۵۹۲
پیام استاندار خوزستان به مناسبت رحلت امام و قیام خونین ١۵ خرداد
استاندار خوزستان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی، قیام تاریخی 15 خرداد و وفات امام جعفرصادق(ع) پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سال ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید‌

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

امام خمینی (ره)

چهاردهم و پانزدهم خرداد یاد آور سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ١۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه، آزاده و وارسته ای است که به ندای رهبر خویش لبیک گفته و در خون خود غلطیدند تا پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را در جهان بر افراشته نگهدارند. دلیرانی که به برکت رهبری و روشنگری امام مظلومان آغازگر جنبش اسلامی بر علیه استبداد و استعمار شدند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند.

حضرت امام خمینی(ره) معمار انقلاب، احیاگر اسلام ناب محمدی، رهبری حکیم، شجاع، عادل و مجتهدی وارسته بودند که به تاسی از سیره رسول اکرم(ص) و ایمه اطهار(ع)، با ایمان و اعتقادی راسخ و اندیشه ای متعالی، چون چشمه ای زلال و نورانی، امید و روشنی را در دل همه مسلمانان، آزادگان، مردم رنجدیده و مستضعف و ستم دیدگان جهان احیا نمودند.

امسال این دو مناسبت با شهادت جانگداز ششمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت، امام جعفر بن محمد الصادق(ع) بنیانگذار مکتب شیعه جعفری، چهره فروزان اهل بیت و وارث علوم رسالت مقارن شده است.

این تقارن فرصتی طلایی است تا با تدبیر و پیروی از تفکر و اندیشه ها و سیره حضرت امام جعفر صادق(ع) و سلاله پاک ایشان امام خمینی(ره) که با منطق استوار و علم سرشارشان و زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خویش بقاء و استمرار دین اسلام را در دوران های مختلف تضمین نمودند و منشاء تحولات و دگرگونی‌هایی در جهان علم و فضیلت و دنیای معنویت و انسانیت گردیدند، از سرچشمه زلال وحی و معارف ناب الهی و سیره اهل بیت(ع) سیراب و بهره مند گردیم.

اینجانب سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) و رحلت فرزند خلف ایشان امام خمینی(ره) و شهادت شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مسلمین جهان، به ویژه مردم شریف و متدین استان خوزستان، تسلیت عرض می نمایم.

امید است در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص)، توفیق قرار گرفتن در زمره پیروان رسول اکرم(ص) را داشته باشیم و آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنیم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز