سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد:

اختصاص ۸ مرکز برای تزریق واکسن کرونا در شادگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۲۰:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۹۵۶۹
اختصاص ۸ مرکز برای تزریق واکسن کرونا در شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: هشت مرکز برای انجام واکسیناسیون عمومی در شهرستان شادگان تجهیز شده که پنج مرکز آن در روستاها و سه مرکز در شهر شادگان است.

امید صبری پور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: تلاش می شود با یک برنامه ریزی دقیق و همراهی همه جانبه از سوی متولیان این امر، طرح انبوه واکسیناسیون عمومی کرونا در این شهرستان با سرعت بیشتری انجام شود.

او گفت: به منظور اتخاذ تمهیدهای لازم در خصوص تزریق گسترده واکسن در سطح شهرستان شادگان، هشت مرکز برای این امر در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزودد: این تعداد مراکز تزریق واکسن که سه مرکز در سطح شهر واقع در مجتمع سلامت شماره ۱ و ۲و ۳ و تعداد پنج مرکز روستایی واقع در سالمی، بدرانی، بوزی، صوفیه و دارخوین هستند.

نماینده عالی دولت در شادگان بیان کرد: باید در اجرای واکسیناسیون شفافیت و قانونمندی سرلوحه کارمان قرار گیرد و همه گروه‌های هدف باید به ترتیب و اولویت از تزریق واکسن استفاده کنند.

صبری پور در پایان اضافه کرد: برای ایجاد آرامش و اطلاع رسانی مناسب به مردم، نیاز است که از ظرفیت رسانه‌ها به نحوی مناسب استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز