رییس ستاد انتخابات استان بیان کرد:

آغاز توزیع اقلام انتخاباتی در استان/افزایش ۱۰ درصدی تعداد تعرفه‌های انتخاباتی خوزستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۰۵۹۵
آغاز توزیع اقلام انتخاباتی در استان/افزایش ۱۰ درصدی تعداد تعرفه‌های انتخاباتی خوزستان
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تعداد تعرفه‌ای که امسال در اختیار استان خوزستان گذاشته شده است، ۱۰ درصد بیشتر از دوره قبل است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی در حاشیه بازدید از مخزن تعرفه‌ها و ملزوم های انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فرآیندهای کار ستاد انتخابات کشور و استان‌ها تحویل گرفتن تعرفه‌های رای است.

او گفت: متناسب با نیاز استان، تعداد واجدین شرایط و همچنین سوابق انتخابات دوره قبل، تعرفه در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد. در این زمینه تعداد تعرفه‌ای که امسال در اختیار استان خوزستان گذاشته شده است، ۱۰ درصد بیشتر از دوره قبل است.

رییس ستاد انتخابات خوزستان افزود: کار توزیع تعرفه‌ها و ملزوم های شهرستان‌ها در ستاد انتخابات استان با حضور هیات نظارت بر انتخابات آغاز شده است و اکنون در حال توزیع هستیم.

نجاتی بیان کرد: امسال چهار میلیون تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری به استان خوزستان داده شده است که میان فرمانداری‌های ۲۸ شهرستان استان خوزستان توزیع خواهد شد. امسال همچنین چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تعرفه رای مربوط به انتخابات شوراها در اختیار استان گذاشته شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: با اشاره به بحث تبلیغات و تجمع های انتخاباتی در شرایط کرونا، افزود: در خوزستان چهار محل روباز ورزشگاه تختی اهواز، ورزشگاه غدیر اهواز، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و یک محل دیگر که پیگیر آن هستیم برای بحث تجمع های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده است.

او با بیان اینکه در مکان‌های رو باز نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی است، اضافه کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با اعلام درخواست برای تجمع خود و طرفداران‌شان می‌توانند براساس تعهداتی که ستاد ملی کرونا تعیین کرده در این محل‌های مشخص شده تجمع کنند.

نجاتی با اشاره به اینکه داوطلبان شوراها با هماهنگی فرمانداری‌ها اقدام به تبلیغات کنند، افزود: داوطلبان انتخابات شوراها قبل از هرگونه انجام هزینه برای اجاره ستادهای انتخاباتی، حتما به فرمانداری‌ها مراجعه و شیوه‌نامه تبلیغات را از فرمانداری‌ها دریافت کنند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان در پایان تصریح کرد: فضای انتخاباتی در خوزستان آغاز شده و در حال بیشتر شدن است. مجریان انتخابات و همچنین داوطلبان وظیفه دارند تا در چهارچوب قانون عمل کنند و امیدواریم به همین شکل عمل شود.

 

نظر شما