نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد:

انتخابات پرشور توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۸۹۹
انتخابات پرشور توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند
نماینده ولی فقیه در خوزستان در همایش بزرگان طوایف و سران عشایر گفت: انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، حجت الاسلام‌ و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف استان خوزستان ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) و امام راحل (ره) اظهار کرد: توطئه های دشمنان با شروع انقلاب اسلامی آغاز، در هشت سال جنگ تحمیلی ادامه و در عصر حاضر نیز در مناسبت‌ها و وقایع مختلف از جمله انتخابات ظهور و بروز پیدا کرده است.

او گفت: امروز دشمنان می‌خواهند با به‌ کارگیری انواع شیوه‌های تبلیغاتی، سیاسی و با القاء نا امیدی و نا کارآمدی نظام، مردم را از حضور در پای صندوق‎های رای دلسرد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: در تمام سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی عنایات بی شائبه خداوند متعال، لطف بی نهایت امام عصر(عج) و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های عشایر غیور ایرانی به ‎خصوص عشایر خوزستانی بوده که حافظ جان، مال و ناموس خود و دیگر مسلمانان سرزمین بوده‌اند.

موسوی فرد با اشاره به شرایط معیشتی و اقتصادی مردم بیان کرد: یک رای آگاهانه و هوشیارانه و یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می کند.

او به ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید فردی که دارای چهار ویژگی اصلی تخصص، جهادی، انقلابی و حزب الهی بودن است، توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان اضافه کرد: شما بزرگان طوایف و سران عشایر نمایندگان هزاران نفر از قوم و عشیره خود هستید، ان‌شاء الله در 28 خرداد ماه با مشارکت حداکثری حماسه ای بزرگ و فتح الفتوحی علی رغم میل باطنی دشمنان خلق خواهید کرد.

 

 

نظر شما