رییس‌ دادگستری شادگان بیان کرد:

فعالیت‌ ها و تبلیغ های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۱۱۶۲
فعالیت‌ ها و تبلیغ های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود
رییس‌ دادگستری شادگان گفت: امسال به علت بیماری کرونا بیشترین تبلیغ های انتخاباتی در فضای مجازی انجام می شود و به همین منظور بخشی از نظارت و رصد تخلف های انتخاباتی َشهرستان در حوزه فضای مجازی متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور اتابکی امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلف های انتخاباتی شهرستان شادگان با اشاره به اولویت‌های مهم انتخاباتی در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از مهم‌ترین اولویت‌های انتخابات هستند.

او گفت: با توجه به شرایط انتخابات امسال که اکثریت تبلیغ ها در فضای مجازی انجام می شود، باید از این فضا استفاده صحیح و مثبت شده تا انتخابات سالم و پرشوری داشته باشیم.

رییس دادگستری شادگان ضمن هشدار به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند، افزود: دادگستری رفتار تمامی افراد را در فضای مجازی رصد نموده و با متخلفان برخورد می‌کند و در این زمینه هیچ گونه اغماضی در نظر گرفته نمی شود.

کیانپور اتابکی در پایان بیان کرد: دادگستری شهرستان شادگان اقدام های تفرقه انگیز افراد را در فضای مجازی رصد نموده و کسانی که در فضای مجازی به نامزدها افترا می‌زنند را به صورت جدی مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز