استاندار خوزستان تاکید کرد:

بساط مدیران باند باز و قوم گرا جمع خواهد شد / بروکراسی شدید و بی توجهی عمیق اداری در خوزستان باید رفع شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۲۲۱۷
بساط مدیران باند باز و قوم گرا جمع خواهد شد / بروکراسی شدید و بی توجهی عمیق اداری در خوزستان باید رفع شود
استاندار خوزستان با تاکید بر این که مدیران قوم گرا و باند باز در استان جایی ندارند، تاکید کرد: مدیران باید گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکل های شهرستان شادگان که با حضور مسوولان استانی و شهری در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان از ظرفیت های خدادادی و امکان های ملی بی‌نظیری برخوردار است. خوزستان مادر و منبع درآمد ملی می باشد و درصد بالایی از درآمدهای ملی چه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و چه در حوزه کشاورزی و تجاری از استان خوزستان است که با وجود برخورداری استان از ظرفیت‌ها و امکان های ملی، مشکل هایی نیز دارد که البته در طول چند سال گذشته اقدام های خوبی برای رفع  آنها انجام گرفته است.

او با تاکید بر ضرورت چابکی سیستم اجرایی و سیستم مدیریتی در بخش‌های مختلف دولتی، شرکت‌های نیمه دولتی و شرکت‌های خصوصی، گفت: یکی از مشکل های ما بروکراسی شدید اداری و در برخی قسمت‌ها بی توجهی عمیق اداری است  که این مساله باید برطرف شود و بارها به  دستگاه‌های اجرایی این موضوع را اعلام کرده‌ام.

استاندار خوزستان برخی دیگر از مشکل های استان را ریشه در مسایل مدیریتی دانست و افزود: یک دسته از مدیران مشغول کار خارج از سیستم هستند، بخش دیگری از موانع استان مربوط به مدیرانی است که مشکل ها را  به مرکز منعکس نمی کنند در حالی که باید همه موانع را به صورت جدی منعکس و پیگیری کرد و تا برطرف نشدن آن مشکل از پا ننشست و دسته دیگر از مدیران غرق در مسایل قومی و باندبازی ها شده اند، این ها همان کسانی هستند که به استان ضربه زده اند و باید بساطشان جمع شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: مدیرانی که تفکر قوم گرایی و باندی دارند باید جای خود را به مدیران انقلابی و  جهادی که درد مردم را می فهمند، بدهند، ما مدیرانی که تنها به فکر تثبیت خودشان هستند نمی خواهیم  باید مدیران به گونه ای عمل کنند که مردم به آن مدیر عشق بورزند چرا که مردم از مدیران باند بیزار هستند. رسالت ما رفع مشکلات مردم است، ما آمده ایم تا گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: مدیرانی که به فکر باند بازی و اختلاف افکنی هستند حواسشان را جمع کنند،  حتی اگر یک روز از کار من در استان مانده باشد این چنین مدیران را تغییر می دهم.

در این نشست موانع پروژه های مختلف  شهرستان شادگان بررسی و برای رفع این مشکلات برنامه زمان بندی معین شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز