استاندار خوزستان تاکید کرد:

ازدحام مردم در شعب اخذ رای نگران کننده است/ رای دهندگان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۴۴۹۲
ازدحام مردم در شعب اخذ رای نگران کننده است/ رای دهندگان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند
استاندار خوزستان گفت: رای دهندگان باید با فاصله مشخص در صف بایستند. از مردم تقاضا داریم که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز 28 خرداد ماه جاری در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای ۳۳۰ برای رای دادن با اشاره به ازدحام در برخی شعب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در صف های رای بسیار زیاد شده و این موضوع ممکن است سلامت مردم را به خطر اندازد، لذا از مردم می خواهیم حتما دقت و توجه لازم را داشته باشند.

او  با بیان اینکه ستاد انتخابات خوزستان همه شعب اخذ رای را حتی در دورترین نقطه رصد می کند، گفت: ستاد انتخابات تقریبا همه اقدام های مورد نیاز را به موقع انجام داده و تنها تعداد کمی از کارت خوان ها دیر به دست ما رسیدند که وزیر کشور دستور داد روند کار به صورت دستی انجام شود تا مشکل برطرف شود.

استاندار خوزستان در خصوص مشکل های به وجود آمده در رای گیری الکترونیکی، افزود: با  وجود بیش از چهار هزار صندوق رای، طبیعی است در برخی شعب اشکال هایی رخ دهد که با تلاش و حضور به موقع نیروها در حال برطرف شدن است.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان بیان کرد: تا کنون وقفه ای در رای گیری حاصل نشده و کارشناسان بهداشت در شعب حضور دارند اما از ازدحام جمعیت و به هم چسبیده بودن آنها دلهره و نگرانی دارم اگر چه قرار بود مردم در محیط باز حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است که تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در خوزستان حدودا سه هزار و ۴۰۰ نفر هستند. این تعداد کاندیدا برای کسب بیش از ۴۷۰ کرسی رقابت‌ می کنند. همچنین بیش از ۱۰ هزار ۶۰۰ نفر کاندیدای شوراهای روستا برای کسب ۶ هزار کرسی در استان خوزستان به رقابت پرداخته‌اند.

طبق اعلام استاندار خوزستان، در این دوره به دلیل حفظ سلامت مردم و رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، تعداد شعب اخذ رای در استان با افزایش 15 درصدی(چهار هزار و ۱۸۳ شعبه) فرآیند رای گیری را از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب ادامه خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز