رییس پلیس استان خوزستان خبر داد:

امنیت انتخابات با همکاری و حضور مردم فراهم شده است / فعالیت بیش از ۱۵ هزار نیروی پلیس در انتخابات ۱۴۰۰/ روانسازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۴۵۶۷
امنیت انتخابات با همکاری و حضور مردم فراهم شده است / فعالیت بیش از  ۱۵ هزار نیروی پلیس در انتخابات  ۱۴۰۰/ روانسازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای
فرمانده انتظامی استان گفت: بیش از 15 هزار نیروی پلیس در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار سید محمد صالحی امروز 28 خرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تامین نظم و امنیت انتظامی، ترافیکی، از یک ماه قبل از شروع انتخابات، برنامه ریزی و تمهیدهای مناسبی اندیشیده شده است.

او با بیان این که حوزه های اصلی ماموریتی پلیس در انتخابات، تامین امنیت شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌های رای گیری و ایجاد احساس امنیت عمومی استان در این روز بزرگ است، گفت: تعداد چهار هزار و 183 صندوق ثابت و سیار داریم که بیش از 15 هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان مسوولیت امنیت این صندوق ها را برعهده دارند.

رییس پلیس استان خوزستان با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت های مردمی در تامین امنیت انتخابات، افزود: با مردم و به کمک آنان بهترین شرایط را برای حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای فراهم کرده‌ایم.

صالحی با اشاره به تمهیدهای ترافیکی پلیس در زمان برگزاری انتخابات بیان کرد: طرح های ترافیکی ویژه انتخابات برای روانسازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای و صندوق ها در دستور کار پلیس قرار دارد، که در این راستا همکاران پلیس راهور تا پایان ساعت اخذ رای در معابر شهری حضور دارند و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در این امر با پلیس همکاری فرمایند.

مقام ارشد انتظامی خوستان در پایان با بیان این که مردم خوزستان امتحان خود را پس داده اند و همواره پای انقلاب و آرمان های مقدس آن بوده‌اند، اضافه کرد: ان شاءالله با شرکت در این انتخابات، برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز