رییس ستاد انتخابات استان بیان کرد:

رای‌گیری از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد تنها در داخل شعب امکان‌پذیر است/ رنگین‌کمان اقوام در شعب اخذ رای خوزستان خودنمایی کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۳:۰۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۴۸۲۰
رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انجام رای گیری از افراد حاضر در شعب تا ساعت دو بامداد گفت: بنا بر این شد که اگر افرادی در شعب حضور داشته باشند، بتوانند تا ساعت دو بامداد رای بدهند اما به این شرط که افرادی که در خارج از شعبه هستند به داخل شعبه هدایت شوند و درها نیز بسته شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در استان خوزستان اظهار کرد: جشن بزرگ سیاسی ملی را تبریک عرض می‌کنیم و خدا را شاکریم که امروز در استان خوزستان اتحاد و حضور پر معنایی از تمام اقوام شاهد بودیم. رنگین‌کمان اقوام در شعب اخذ رای خودنمایی کرده است؛ زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار آمده بودند و در انتخاباتی که در شهرهای استان خوزستان برگزار شد، حضور پیدا کردند.

او گفت: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ ظهر انجام و تمدید شد و تا ساعت ۲۴ نیمه‌شب ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات خوزستان افزود: بنا بر این شد که اگر افرادی در شعب حضور دارند، بتوانند تا ساعت دو بامداد رای بدهند اما به این شرط که افرادی که در خارج از شعبه هستند به داخل شعبه هدایت شوند و درها نیز بسته شوند.

معاون سیاسی استاندار خوزستان با بیان اینکه از ساعت ۱۲ شب به بعد تا ساعت دو بامداد درهای شعب اخذ رای بسته می‌شوند، بیان کرد: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا در این خصوص مشکلی وجود نداشته باشد. قرار بر این شد که انتخابات ‌شوراها در شعب شلوغ هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت دستی برگزار شود. البته ‌انتخابات الکترونیکی شورای شهر تنها در اهواز برگزار می‌شود.

نجاتی در پایان با اشاره به وضعیت امنیتی و انتظامی شعب اخذ رای اضافه کرد: مشکل خاصی ایجاد نشده، است؛ همه نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی اشراف کامل و مراقبت‌های خاص داشتند و هیچ مورد خاصی که انتخابات را به تاخیر بیاندازد یا اخلال به وجود بیاورد، به وجود نیامد. همه چیز به کمک مردم و با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه به خوبی در حال پیش رفتن است.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد به صورت همزمان در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز