آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۵۸۹۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 30 خرداد 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز یکشنبه، 30 خرداد ماه 1400 در خصوص آخرین َآمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته از 144 نمونه برداری پاسخ 72 نفر مثبت اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد 33 بیمار مربوط به آبادان، 12 بیمار از خرمشهر و 27 بیمار از شادگان گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه از 72 مورد جدید 55 بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، گفت: 20 بیمار از آبادان، 9 بیمار از خرمشهر و 26 بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و 13 بیمار از آبادان، سه بیمار از خرمشهر و یک بیمار از شادگان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته چهار مورد فوتی کرونایی(دو مورد از آبادان، یک مورد از خرمشهر و یک مورد نیز از شادگان) داشتیم، افزود: طی شبانه روز گذشته 38 نفر بستری و 26 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر 185 نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۱۹۴ هزار و ۴۲۹ مورد بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۶۴ نفر بستری و ۹ هزار و ۸۷۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز شنبه، 29 خرداد ماه 1400 می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 117 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 185 موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

نظر شما