امروز اعلام شد:

اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر آبادان

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۹۶۰۷۹
اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر آبادان
با اعلام رسمی فرمانداری و هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای شهر آبادان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پس از سه روز شمارش و تجمیع 60 هزار و 963 آرای ماخوذه در شعب اخذ رای شهر آبادان، راه یافتگان به ششمین دوره شورای شهر آبادان امروز دوشنبه 31 خرداد ماه جاری مشخص و اعلام شد.

در همین راستا قاسم بغلانی با 6 هزار و 665 رای، جاسم ثامری با چهار هزار و 94 رای، سید شریف موسوی با سه هزار و 680 رای، محمد دریس با  سه هزار و 503 رای، حافظ دریس با سه هزار رای، مسعود لیراوی با دو هزار و 970 رای، کوثر حیاوی با دو هزار و 919 رای، عباس قیم با دو هزار و 908 رای و محسن خزاعل با دو هزار و 887 رای به عنوان اعضای اصلی این دوره انتخاب شدند.

همچنین حمید چهارلنگی با دو هزار و  810 رای، امین ثامرحسنی با دو هزار و 781 رای، بهنام جلیلیان با دو هزار و 713 رای، حمید زرینی با دو هزار و 704 رای، سید عدنان موسوی رابطی با دو هزار و 666 رای و علی ابودوله با دو هزار و 523 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای شهر آبادان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که روز گذشته نیز نتایج نهایی انتخابات و راه یافتگاه به شوراهای ششم شهر چوئبده و اروندکنار اعلام شده بود.(اینجا)

نظر شما