سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

متاسفانه شرایط ایده‌آلی نداریم / تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۶۸۳۵
متاسفانه شرایط ایده‌آلی نداریم / تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم، مشکل های عدیده ای وجود دارد که پس از مسابقه در این خصوص صحبت خواهیم کرد. متاسفانه شرایط ایده‌آلی برای مسابقه پیش رو نداریم

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: رقابت با مسجدسلیمان مثل تمام مسابقه ها برای ما مهم است و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم موفق باشیم.

او گفت: می‌دانیم تمام تیم‌هایی که در ورزشگاه ما به میدان می‌آیند رقابت بسته ای به نمایش می‌گذارند و چشم به ضد حملات دارند. آشنایی کامل با روش بازی نفت مسجدسلیمان داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد، بتوانیم به موفقیت برسیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در کورس رقابت برای کسب سهمیه بمانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: قطعا امیدوار به کسب سهمیه در لیگ برتر هستیم و می‌دانیم اگر از هشت دیدار آتی بتوانیم پنج برد کسب کنیم، سهمیه آسیا را مال خود خواهیم کرد اما هر رقابت مهم است و شرایط خاص خودش را دارد.

نکونام تاکید کرد: لیگ سختی داریم و تیم‌های قوی حاضر هستند، ما به مانند فصل قبل تمام سعی خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان در خصوص محروم و مصدومین تیمش در دربی خوزستان اضافه کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم، مشکل های عدیده ای وجود دارد که پس از مسابقه در این خصوص صحبت خواهیم کرد. متاسفانه شرایط ایده‌آلی برای مسابقه پیش رو نداریم اما تمام تلاش و تمرکز ما این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم به موفقیت برسیم. امیدوارم رقابت قابل قبولی ارایه بدهیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال فولاد خوزستان سه شنبه شب از ساعت 20:50 در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز