فولاد خوزستان ۲ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

دست پُر نکونام از دربی خوزستان/شکست شاگردان فکری در فولاد آره نا

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۶۹۴۲
دست پُر نکونام از دربی خوزستان/شکست شاگردان فکری در فولاد آره نا
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر مهمان خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز سه شنبه یکم تیرماه جاری، میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که در پایان توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

تیم فولاد خوزستان از 22 دیدار قبلی خود هفت برد، 10 تساوی و پنج باخت و کسب 31 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر جای گرفته و برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به برد در این دیدار خانگی دارد. در آن سوی میدان نیز تیم نفت مسجدسلیمان از 22 دیدار با حضور دو سرمربی، مجموعا صاحب 6 برد، 9 تساوی، هفت باخت و 27 امتیاز شده بود و در جایگاه دهم قرار گرفته است.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی شاگردان نکونام آغاز شد و در همان ابتدا به گل دست یافتند؛ ارسال وحید حیدریه از سمت چپ به شیمبا رسید تا این بازیکن که روبروی دروازه بان و نزدیک به نقطه پنالتی ایستاده بود، در دقیقه 12 دیدار با یک هد سر توپ را وارد دروازه فرهاد کرمانشاهی کند و تیمش را یک گل پیش اندازد. در ادامه نیز فولادی ها بارها صاحب موقعیت هایی شدند که منجر به گل نشد و این نتیجه تا پایان 45 دقیقه باقی ماند.

نیمه دوم این دیدار نیز با گلزنی فولادی ها همراه شد. در این صحنه که شاگردان نکونام در دقیقه 61 صاحب یک ضربه کاشته شدند، آیاندا پاتوسی با ارسال توپ بر روی دروازه و هد سر بازیکنان فولاد در نهایت به فرشاد احمد زاده رسید و این بازیکن موقعیت شناس در دقیقه 62 توپ را وارد دروازه نفتی ها کرد تا شاگردان نکونام دو بر صفر از حریف خود پیش بیافتند. البته بازیکنان نفت در این صحنه با تصور آفساید از این بازیکن غافل شده بودند.

در نهایت دربی خوزستان با نتیجه دو بر صفر به سود فولادی ها به پایان رسید تا شاگردان نکونام شکست یک بر صفر نیم فصل اول را مقابل نفتی ها تلافی کرده باشند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، محمدرضا عباسی،مهران موسوی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان(83 صالح حردانی)، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی(83 سیدمحمد میری)، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا(67 شروین بزرگ) را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین محمود فکری با ترکیب فرهاد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی(64 مسلم مجدمی)، سیروان قربانی، بهروز نوروزی، سجاد جعفری(46 عباس بوعذار)، فرید بهزادی کریمی(85 مهدی ایزدی)، محمدمهدی احمدی(46 محمدمهدی محبی)، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی و مهران امیری(88 فردین رابط) را برای رقابت با تیم فولادی ها ارنج کرده بود.

رضا عادل به همراه حمید سبحانی، مهدی شفیعی و مهرداد خسروی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و محمود رفیعی نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار محسن فروزان از فولاد در دقیقه 72 با کارت زرد داور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 34 امتیاز موقتا در رده ششم و تیم نفت مسجدسلیمان با 27 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز