رییس اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد:

رقابت یک هزار و ۹۳۳ داوطلب کنکور در ۲۴ حوزه امتحانی شادگان

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۷۷۹۲
رقابت یک هزار و ۹۳۳ داوطلب کنکور در ۲۴ حوزه امتحانی شادگان
رییس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: یک هزار و ۹۳۳ نفر داوطلب در شهرستان شادگان در پنج گروه آزمایشی در ۲۴ حوزه امتحانی با هم رقابت خواهند کرد.

سید صالح فاضلی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد یک هزار ۹۳۳ نفر از داوطلبان کنکور در پنج کد رشته به مدت چهار روز با هم به رقابت می پردازند.

او با اشاره به اینکه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در شادگان برگزار خواهد شد، گفت: از مجموع این تعداد 59 نفر داوطلب کنکور گروه آزمایشی هنر، 117 نفر داوطلب گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 988 نفر داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی، 627 نفر داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی و 142 نفر داوطلب گروه آزمایشی  زبان هستند که از چهارشنبه ۹ تیرماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رییس اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: از این تعداد شرکت کنندگان در کنکور امسال تعداد یک هزار و ۱۳۵ نفر را بانوان و ۷۹۸ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

فاضلی در پایان با بیان اینکه داوطلبان با اطمینان خاطر کامل در امتحان کنکور شرکت کنند، تصریح کرد: اقدام هایی برای ضد عفونی کردن حوزه‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام خواهد شد و داوطلبان در این زمینه هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز