رییس دادگستری شهرستان شادگان خبر داد:

مختومه شدن بیش از ۱۴ هزار پرونده در حوزه قضایی شادگان/اعم جرایم شهرستان کیفری است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۹۰۱۷
مختومه شدن بیش از ۱۴ هزار پرونده در حوزه قضایی شادگان/اعم جرایم شهرستان کیفری است
رییس دادگستری شادگان گفت: ۱۴ هزار و ۵۳۱ پرونده در یک سال گذشته تا کنون در حوزه قضایی این شهرستان مختومه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور اتابکی امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به همه همکاران قضایی و اداری سراسر کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام(ره) اظهار کرد: مجموعه پرونده های ورودی به حوزه قضایی شهرستان شادگان از سال گذشته تا کنون ، ۱۶ هزار و ۲۹۲ پرونده بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۳۱ پرونده مختومه شده است.

او گفت: از این تعداد پرونده های وارد شده به دادگستری که عمده ترین آنها جرایم کیفری شامل تیراندازی، سرقت، مواد مخدر و تصادف از جمله بیشترین پرونده هایی که در یکسال وارد دادگستری شهرستان شادگان شده است.

رییس دادگستری شهرستان شادگان افزود: طی یک سال گذشته ۷۲ هزار و ۳۰۰ ابلاغ نامه به صورت الکترونیکی صادر شد که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد ابلاغنامه ها به صورت الکترونیکی پیگیری می شود.

کیانپور اتابکی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی در دادگستری شادگان بیان کرد: راه‌اندازی این سامانه در کاهش هزینه‌ها و تسریع در رسیدگی به اطاله دادرسی تأثیر گذار بود.

او با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در برخورد با جرم و تخلف هیچ مماشاتی نداشته و ندارد، اضافه کرد: مجری قانونی و دستگاه اداری هم باید در حوزه مسوولیت خود قاطع برخورد کند و ما نیز از هرگونه پیشگیری از تخلف و جرم حمایت خواهیم کرد.

رییس دادگستری شهرستان شادگان در پایان افزود: تلاش خواهیم کرد که کانال‌های ارتباطی با مردم و اطلاع رسانی در حوزه امور قضایی شهرستان را بیش از پیش تقویت کنیم تا موجب اطلاع و آگاهی بخشی شهروندان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز