پیکان ۱ - ۱ نفت مسجدسلیمان؛

دشت یک امتیاز خارج از خانه شاگردان فکری/فرار پیکان از شکست خانگی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۹۰۹۵
دشت یک امتیاز خارج از خانه شاگردان فکری/فرار پیکان از شکست خانگی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب مهمان تیم پیکان بود که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب ششم تیر ماه جاری، مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از 23 دیدار با حضور سه سرمربی، مجموعا صاحب 6 برد، 9 تساوی، هشت باخت و 27 امتیاز و در جایگاه دهم قرار گرفته بود.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم دروازه هر دو تیم یک مرتبه گشوده شد. در همین راستا گل اول این دیدار توسط شاگردان فکری به ثمر رسید. در این صحنه سیروان قربانی در دقیقه 86 روی یک ارسال کرنر از سمت راست توانست با ضربه سر توپ را وارد دروازه علیرضا رضایی کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. شاگردان تارتار که نمی خواستند این دیدار خانگی را با شکست پشت سر بگذارند، بالاخره هشت دقیقه بعد یعنی در دقیقه 93 گل خورده را جبران کردند. در این صحنه روی ارسال پیکانی ها در محوطه جریمه نفتی ها به رضا جبیره رسید و این بازیکن تکنیکی توانست با کنترل خوب توپ و شوت به موقع دروازه فرهاد مجد کرمانشاهی را باز کند و در آخرین لحظه ها تیمش را از شکست نجات دهد و این دیدار را به تساوی یک بر یک بکشاند.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، نادر محمدی، محمد خدا بنده لو(87 آرش قادری)، حسین پور امینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، محمد امین درویشی(65 علی قربانخانی)، سید محمد ستاری(65 رضا جبیره)، علی عبدالله زاده و اسماعیل بابایی را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین محمود فکری ترکیب فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان، قربانی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار(83 سجاد جعفری)، فرید بهزادی کریمی(48 فردین رابط)، محمد مهدی محبی(83 محمد مهدی احمدی)، نیما انتظاری، مسلم مجدمی، ساسان حسینی(90 هادی میرجوان) و مهران امیری(90 میثم تهیدست) را برای رقابت با تیم پیکان ارنج کرده بود.

گروه داوری این دیدار را ناصر جنگی به همراه سید یعقوب حجتی، حسین گلشنی و مهدی جبرئیلی تشکیل داده بودند و ایر نظری نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار امیرحسین رنگرز(50)، امیر روستایی(62) و اسماعیل بابایی(82)  از پیکان و فردین رابط(82) و سیروان قربانی(95) از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز موقتا در رده دهم. و تیم پیکان با 28 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده یازدهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز