مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان بیان کرد:

تمهیدهای لازم برای برگزاری آزمون سراسری در شادگان اندیشیده شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۹۸۴۲
تمهیدهای لازم برای برگزاری آزمون سراسری در شادگان اندیشیده شد
مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: تمام اقدام و تمهیدهای لازم برای حفظ سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سید صالح فاضلی امروز سه شنبه(هشتم تیرماه جاری) در جلسه ستاد هماهنگی کنکور این شهرستان اظهار کرد: کنکور سراسری امسال همزمان با سراسر کشور طی چهار روز از ۹ تا ۱۲ تیر ماه جاری در شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

او گفت: چهارشنبه داوطلبان گروه هنر، پنجشنبه ریاضی و انسانی، جمعه علوم تجربی و شنبه دوازدهم تیرماه نیز گروه زبان با هم رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان افزود: در شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با این ویروس، تمهیداتی مانند فاصله مناسب صندلی‌ها، تهویه مطلوب محل آزمون، استقرار آمبولانس و اکیپ اورژانس و… برای حفظ سلامت داوطلبان در نظر گرفته شده است.

فاضلی در پایان بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی قبل و بعد از هر آزمون تاکید و بیان کرد: تب سنجی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازدیگر موضوع هایی است که به جد اجرا خواهند شد.

لازم به ذکر است که یک هزار و ۹۳۳ داوطلب کنکور شهرستان شادگان در پنج گروه آزمایشی در ۲۴ حوزه امتحانی با هم رقابت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز