نفت مسجدسلیمان ۱ - ۲ صنعت نفت آبادان؛

شادی دربی نفتی ها به آبادان رسید/پورموسوی جواب اعتماد به جوانان را گرفت

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۰۸۴۲
شادی دربی نفتی ها به آبادان رسید/پورموسوی جواب اعتماد به جوانان را گرفت
دربی نفتی های خوزستان امشب از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور به میزبانی مسجدسلیمانی ها برگزار شد که در نهایت آبادانی ها توانستند با یک گل حریف خود را شکست دهند و فاتح دربی خوزستان شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دربی نفتی خوزستانی ها امشب دهم تیر ماه 1400 از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور به میزبانی مسجدسلیمانی ها برگزار شد که در نهایت طلایی پوشان صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بریک توانستند میزبان خود را شکست دهند و فاتح دربی خوزستان شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان از 24 دیدار قبلی خود 6 برد، 10 تساوی و هشت باخت و 28 امتیاز کسب کرده بود و در جایگاه دوازدهم قرار گرفته بود، از طرفی تیم صنعت نفت آبادان از 24 دیدار قبلی خود هفت برد، هشت تساوی، 9 باخت و 29 امتیاز کسب کرده بود در جایگاه یازدهم جای گرفته بود.

نیمه اول این مسابقه بین دو تیم پایاپای پیش رفت و هر کدام صاحب موقعیت هایی شدند که منجر به گل نشد و در نهایت 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی آبادانی ها آغاز شد. اولین گل این دیدار روی ارسال ایستگاهی محمد رضا غبیشاوی از نقطه چپ بر روی دروازه نفتی ها و هد سر به موقع فاخر تهامی به ثمر رسید تا شاگردان پورموسوی در دقیقه 54 با فاصله یک گل از حریف نفتی خود پیش بیفتند.

نفتی های مسجدسلیمان که نمی خواستند از این دیدار خانگی بازنده بیرون بروند، 15 دقیقه بعد گل خورده را تلافی کردند. در این صحنه محمد مهدی محبی با حضور در محوطه جریمه نفتی ها و پاس دریافتی توانست دروازه صنعت نفت را در دقیقه 69 باز و گل خورده را جبران کند. در این صحنه آبادانی ها با فرض آفساید از این بازیکن غافل شده بودند.

این پایان کار نبود و آبادانی ها که آغاز کنند گلزنی در این دیدار بودند، در نهایت این دیدار را  با گلزنی به پایان رساندند. در این صحنه رضا خالقی فر  با نفوذ به محوطه جریمه مسجدسلیمانی ها  و خطای حریف بر روی او، با تشخیص داور یک ضربه پنالتی به سود آبادانی اعلام شد که کاپیتان ریکانی توانست گل دوم تیمش و آخرین گل این دیدار را در دقیقه 77 به ثمر برساند و به این ترتیب شاگردان پورموسوی بعد از هفته های ناکامی دومین برد پیاپی را در مسجدسلیمان دشت کنند.

پورموسوی که بارها به جوانان تیمش اعتماد کرده بود، در این دیدار نیز با ترکیب خلاقیت جوانانش و حضور با تجربه ها به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت و جایگاه این تیم در جدول رقابت ها ارتقاء یافت.

در همین راستا محمود فکری در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان قربانی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، محمد مهدی احمدی(87 فردین رابط)، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، مسلم مجدمی، ساسان حسینی(87 مهدی ایزدی) و مهران امیری را برای رقابت با صنعت نفتی های آبادان انتخاب کرده بود.

همچنین سید سیروس پورموسوی در این دیدار ترکیب حامد فلاح زاده، محمود مطلق زاده، رضا خالقی فر، طالب ریکانی، محمدحسین زواری، امید حامدی فر، فاخر تهامی(86 حسین بغلانی)، حسین ساکی، امید خالدی(74 حسن بیت سعید)، مهدی حنفی و محمدرضا غبیشاوی را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سید مهدی مرجان زاده با کمک های فرهاد فرهاد پور، پوریا زحمتی و رضا قاسمی بود.

در این دیدار حسین ساکی از صنعت نفت در دقیقه 61 کارت زرد داور را دریافت کرد و در دقیقه 95 کارت زرد دوم و متعاقب آن کارت قرمز داور را دریافت کرد و از زمین رقابت اخراج شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز موقتا در رده دوازدهم باقی ماند و تیم صنعت نفت آبادان با 32 امتیاز و دو پله صعود موقتا در رده نهم لیگ برتر بیستم جای گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز