مس رفسنجان ۲ - ۱ فولاد خوزستان؛

غافلگیری نکونام در ۳ دقیقه/فولادمردان ۳ امتیاز را به مسی ها هدیه دادند

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۰۸۴۶
غافلگیری نکونام در ۳ دقیقه/فولادمردان ۳ امتیاز را به مسی ها هدیه دادند
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب مهمان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با برد دو بر یک میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب 10 تیرماه جاری از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک، سه امتیاز این دیدار را به میزبان واگذار کرد.

تیم فولاد خوزستان از 24 دیدار قبلی خود هشت برد، 11 تساوی و پنج باخت و کسب 35 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر جای گرفته و برای ماندن در کورس قهرمانی نیازمند این برد خارج از خانگی بود.

شاگردان نکونام از همان ابتدای دیدار به قصد برد، گلزنی کردند. در این صحنه پس از توپ ربایی فرشاد احمد زاده در محوطه جریمه مسی ها و بعد از دو رفت و برگشت توپ بین فولادی ها، مجددا توپ به احمد زاده رسید و این بازیکن فرصت شناس توانست در دقیقه 9 این مسابقه دروازه میزبان را باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. در نهایت این نتیجه تا پایان 45 دقیقه پا برجا ماند و فولاد مردان برنده نیمه اول باقی ماندند.

نیمه دوم این دیدار نیز تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام ادامه یافت تا اینکه ارسال مهرداد رضایی از سمت چپ زمین به مسیح زاهدی رسید و این بازیکن توپ را به محمد رضا سلیمانی پاس داد تا این بازیکن تازه وارد در دقیقه 94 اولین گل مسی ها و گل تساوی دیدار را به ثمر برساند و تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد.

این پایان کار نبود و در آخرین دقایق وقت اضافه این دیدار، ارسال مهرداد رضایی از سمت چپ زمین بر روی دروازه فولاد را محسن فروزان ناقص دفع کرد و توپ به محمد رضا سلیمانی برخورد کرد و در نهایت به مهرداد آوخ رسید و این بازیکن در دقیقه 97 این مسابقه دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا در آخرین دقیقه این دیدار یک پیروزی ارزشمند را به تیمش هدیه کرده باشد.

تیم فولاد خوزستان که پیش از این نیز بارها در دقایق آخر نتوانسته بود حفظ نتیجه کند و مسابقه برده را با تساوی و باخت عوض کرده بود، در این دیدار نیز طی سه دقیقه توسط بازیکنان ربیعی غافلگیر شدند و مسابقه برده را با باخت عوض کردند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، سینا شاه‌عباسی، موسی کولیبالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، سید محمد میری، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد(95 حسین ابراهیمی)، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی(84 مهردان درخشان‌مهر) و وحید نامداری(90 شروین بزرگ) را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین محمد ربیعی در این دیدار ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، حسن جعفری(73 سجاد آشوری)، میثم نقی‌زاده(46 مهدی کیانی)، مهرداد رضایی، عقیل کعبی(84 محمد انصاری)، علیرضا نقی‌زاده(46 محسن آذرباد)، فراز امامعلی، مهرداد آوخ و محمد قاضی(58 محمدرضا سلیمانی) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد رضا تارخ با کمک های حامد صفایی، عدنان پیروی و ایمان کهیش بود و این مسابقه با نظارت یدالله جهانبازی برگزار شد.

در این دیدار وحید حیدریه(10)، محمد قاسمی‌نژاد(66) و محسن فروزان(91) از فولاد و مهدی کیانی(64)  و مهرداد آوخ(81) از مس با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 35 امتیاز موقتا در رده ششم و تیم مس رفسنجان با 31 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز