رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان تاکید کرد:

مخدوش کنندگان پلاک خودرو در شادگان به مرجع قضایی معرفی خواهند شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۱۴۹۲
مخدوش کنندگان پلاک خودرو در شادگان به مرجع قضایی معرفی خواهند شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان گفت: دستکاری پلاک خودرو و رانندگی با آن جرم است و خاطیان به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی، معرفی خواهند شد.

سروان سلمان حاجتی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان، از تشدید برخورد پلیس با پدیده دستکاری در ارقام و مخدوش نمودن پلاک خودرو در راستای حفظ انضباط ترافیکی و قانونمندی خبر داد.

او گفت: متاسفانه عده قلیلی از رانندگان در شادگان به جای اینکه از قانون و مقررات تمکین کنند اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند که پلیس در صورت مشاهده بدون هیچ اغماضی با آنان رفتار خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان افزود: پلیس در پیشگیری از تضییع حقوق افراد بی‌گناه و قانون پذیری جامعه، ضمن دریافت مفاصا حساب تخلف های رانندگی مربوط به پلاک اصلی این خودروهای متخلف، خلافی شماره‌ای که به آن تغییر داده شده نیز از مالک وسیله نقلیه دریافت خواهد شد.

حاجتی بیان کرد: همچنین اینگونه خودروها برای مدت طولانی در پارکینگ توقیف و راننده خاطی نیز  به دلیل دستکاری پلاک به مراجع قضایی برای اجرای ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی معرفی خواهد شد.

رییس پلیس شهرستان شادگان در پایان اضافه کرد: تعدادی از رانندگان برای پنهان ماندن از دوربین‌های سطح شهر و بین جاده ای با دستکاری پلاک های خودروی خود و تغییر یک یا دو عدد از شماره پلاک ها، قانون گریزی می کنند که پلیس راهنمایی و رانندگی جرایم سنگینی را برای این متخلفان پیش بینی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز