رییس مرکز بهداشت آبادان خبر داد:

انجام ۳۸۴ تست کرونا از ملوانان ورودی به بنادر آبادان طی ۲ ماهه اخیر

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۱۸۴۴
انجام ۳۸۴ تست کرونا از ملوانان ورودی به بنادر آبادان طی ۲ ماهه اخیر
رییس مرکز بهداشت آبادان گفت: طی دو ماه اخیر، از ۸۱ شناور باری و تجاری که به بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده وارد شده‌اند، ۳۸۴ تست PCR توسط کارشناسان واحد پیشگیری مرکز بهداشت گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، توفیق عنافچه امروز یکشنبه 13 تیرماه جاری از  ورود ملوانان شناورهای باری و تجاری به بنادر شهرستان آبادان پس از انجام تست کرونا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه های ابلاغی ستاد کرونا، از تمامی ملوانان شناورهای تجاری و باری سنتی که پس از سفر به کشورهای خارجی به بنادر آبادان وارد می‌شوند، قبل از ورود به شهر تست PCR  به منظور تشخیص کووید۱۹ انجام می شود.

او گفت: طی دو ماه اخیر، از ۸۱ شناور باری و تجاری که به بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده وارد شده‌اند، ۳۸۴ تست PCR توسط کارشناسان واحد پیشگیری مرکز بهداشت گرفته شده است که نتیجه آزمایش کرونای چهار نفر از این ملوانان مثبت بوده و از ورود آنان به شهرستان جلوگیری به عمل آمده است.

رییس مرکز بهداشت آبادان افزود: تا اعلام نتیجه آزمایشگاه مرجع، ملوانان در محل بنادر مذکور قرنطینه شده‌اند.

عنافچه در پایان با بیان اینکه از مردم می خواهیم تا با انجام هر چه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی خود و جامعه مراقبت نمایند، اضافه کرد: کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان آبادان به صورت ۲۴ ساعته در پست‌های مراقبت‌های مرزی آبادان، اروندکنار و چوئبده حضور دارند و روند نمونه‌گیری از ملوانان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز