در راستای اجرایی کردن مسوولیت های اجتماعی و حمایت از عرصه سلامت انجام شد:

اهدای ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از سوی بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۳۴۶۷
اهدای ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از سوی بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان
در راستای حمایت از عرصه سلامت، بانک مهر ایران حدود 14 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان، اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خوزستان‌‌ در آیین اهدای 14 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از سوی این بانک به دانشگاه علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن مسوولیت‌های اجتماعی بانک مهر ایران این تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

سید ابراهیم جانانه افزود: بعد از اوج گیری ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی از محل جرایم تاخیر، 15 هزار دستگاه تجهیزات در کل کشور اهدا شد که سهم خوزستان یک هزار دستگاه بود.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان در پایان با بیان اینکه این کمک‌ها در استان خوزستان به دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور، آبادان، دزفول، شوشتر و بهبهان اهدا شد، اضافه کرد: بعد از دانشگاه جندی شاپور بیشترین اقلام اختصاصی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز ضمن تشکر از همراهی بانک مهر ایران در این شرایط کرونایی، اظهار کرد: یک دوره 18ماهه بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم، کادر بهداشت و درمان به روزهای سخت عادت دارند ولی به جرات می‌توان گفت که بعد از دفاع مقدس، مقابله با پاندمی کرونا، بزرگترین آزمون برای این عزیزان بود.

شکراله سلمان‌زاده افزود: فعالان عرصه سلامت در این ایام از جان و سلامتی خود گذشتند تا به ملت شریف ایران سلامتی بدهند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان بیان کرد: در این روزهای سخت بعد از لطف خدا و دعای مردم، همراهی‌های اینچنینی مثل کمک بانک مهر ایران که هیچ زمانی ما را تنها نگذاشتند، فضای سخت این روزها را تلطیف کرد.

سلمان زاده در پایان اضافه کرد: امیدوار هستیم که با همکاری عزیزانی مثل همراهان‌مان در بانک مهر ایران بتوانیم کرونا را شکست بدهیم.

لازم به ذکر است که در آیین هشت دستگاه کپسول اکسیژن، هشت دستگاه ضد عفونی‌کننده ماورای بنفش، 56 دستگاه پالس اکسی متر و 56 دستگاه تب‌سنج لیزری با ارزش ریالی قریب به 14میلیارد ریال از سوی بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

در این مراسم که در سالن اجتماع های دانشگاه علوم پزشکی آبادان با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد، دکتر فرشید بهشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر سید مهدی کریمی، معاون درمان و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و بانک مهر ایران حضور داشتند.

 

نظر شما