مدیر آموزش‌ و پرورش شادگان خبر داد:

۴۸۰۰ نو آموز شادگانی ‌طبق نوبت دهی قبلی در ۳ پایگاه ‌سنجش خواهند شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۴۸۱۷
۴۸۰۰ نو آموز شادگانی ‌طبق نوبت دهی قبلی در ۳ پایگاه ‌سنجش خواهند شد
مدیر اداره آموزش ‌و ‌پرورش شادگان با اشاره به سنجش نو آموزان در شرایط کرونایی، گفت: امسال حدود چهار هزار و ۸۰۰ نو آموز پس از مشخص شدن روز، ساعت و مکان، سنجش خواهند شد.

سید صالح فاضلی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان، با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نو آموز شادگانی سنجش خواهند شد، اظهار کرد: سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان در بخش‌های مختلف، از جمله ارزیابی‌های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، هوش مقدماتی و بهداشت و سلامت صورت می‌گیرد و به نوعی غربال‌گری برای حضور در مدارس محسوب می‌شود.

او هدف از این طرح را بهبود کیفیت آموزش در مدارس و دانش‌آموزانی که دیر آموز هستند یا مشکل های یادگیری دارند، برشمرد و گفت: نوآموزانی که دیر آموز تشخیص داده شوند در مرحله اول شناسایی و به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شادگان افزود: نوبت دهی برای انجام سنجش آغاز شده و به این منظور والدین به مدارسی که برای تحصیل فرزندان خود انتخاب کردند مراجعه کرده و مدیر مدرسه یک پیش ثبت‌نام اولیه انجام می‌دهد و در سامانه سنجش به صورت آنلاین نوبت گیری کرده و روز و ساعت مراجعه برای سنجش مشخص می‌شود.

فاضلی در پایان اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت نوبت دهی انجام می‌شود و در واقع برگه نوبت‌گیری در اختیار والدین قرار می‌گیرد تا در روز و ساعت مشخص به آدرس مورد نظر مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز