سپاهان اصفهان ۴ - ۱ صنعت نفت آبادان؛

دست خالی صنعت نفت از هفته ۲۷/سپاهان نوید کیا همچنان مدعی قهرمانی لیگ بیستم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۴۸۳۰
دست خالی صنعت نفت از هفته ۲۷/سپاهان نوید کیا همچنان مدعی قهرمانی لیگ بیستم
تیم صنعت نفت آبادان امشب از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم سپاهان اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان امشب نوزدهم تیر ماه 1400 از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، مهمان تیم سپاهان بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه چهار بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان از 26 دیدار قبلی خود هشت برد، 9 تساوی، 9 باخت و 33 امتیاز، در جایگاه دهم جدول رقابت ها قرار گرفته بود، در پایان فصل با بازگشتی دوباره به دنبال جمع آوری امتیاز برای کسب رتبه بهتر در جدول است.

سپاهانی ها با دستور کار رقابت هجومی از همان دقایق اول به گل رسیدند. در این صحنه ارسال سروش رفیعی در دقیقه چهارم این دیدار در محوطه جریمه به سجاد شهباز زاده رسید تا این بازیکن در یک موقعیت مناسب با یک ضربه آسان توپ را وارد دروازه نفتی ها کند و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. این پایان کار نبود و سپاهان که هنوز مدعی قهرمان یلیگ برتر بیستم است 31 دقیقه بعد با نفوذ یاران نوید کیا به محوطه طلایی پوشان، پس از پاسکاری محمد رضا حسینی با سجاد شهباز زاده و بازگشت مدد توپ به حسینی، این بازیکن در دقیقه 35 توانست دروازه فرزین گروسیان را بازکند و تیمش را دو بر صفر از حریف آبادانی پیش اندازد تا در پایان 45 دقیقه سپاهانی ها با این نتیجه، برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی آبادانی ها آغاز شد. در این صحنه پس از پاس رو به عقب بازیکنان سپاهان و اشتباه محمد مهدی نژاد، محمد رضا خالقی فر با یک توپ ربایی موفق شد در دقیقه 71 نفتی ها را به گل برساند و نتیه را دو بر یک کند.

این پایان گلزنی ها در این دیدار نبود و بازیکنان نوید کیا اینبار در دقیقه 83 با دبل سجاد شهباز زاده به گل رسیدند؛ در این صحنه توپ ارسالی دانیال اسماعیلی فراز سمت راست محوطه جریمه نفتی ها به شهباز زاده رسید و این بازیکن برای مرتبه دوم در این مسابقه دروازه گروسیان را باز کرد و عدد گل های تیمش را به 3 و گل های خودش را در لیگ به 19 افزایش داد. در ادامه سپاهانی ها در آخرین دقایق وقت اضافه مجددا به گل رسیدند تا از برد در این دیدار مطمین شوند. در این صحنه یاران محرم نوید کیا صاحب یک ضربه کرنر شدند که احسان حاج صفی با یک ارسال کات دار دقیق توپ را روی دروازه نفتی ها ارسال کرد و عزت پورقاز بازیکن تعویضی نیمه دوم، با هد سر گل چهارم را در دقیقه 94 وارد دروازه صنعت نفتی ها کرد تا سپاهان همچنان پایاپای پرسپولیس مدعی قهرمانی این فصل باقی بماند.

سید سیروس پور موسوی در این دیدار ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی حنفی، عبداله ناصری، ذامید خالدی، محمود مطلق زاده(86 پیمان بهمنی)، امید حامدی فر، حسین ساکی، محمد رضا غبیشاوی، حسین زواری و رضا خالقی فر را برای رقابت با تیم سپاهان ارنج کرده بود.

همچنین محرم نوید کیا در این دیدار پیام نیازمند، محمد نژاد مهدی(74 رضا میرزایی)، جورج ولسیانی، محمد کریمی(70 عزت پورقاز)، احسان حاج صفی، سروش رفیعی(60 یاسین سلمانی)، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی(74 جلال علی محمدی)، محمدرضا خلعتبری(60 محمد محبی)، امید نورافکن  و دانیال اسماعیلی فر را برای رقابت با صنعت نفتی های آبادان انتخاب کرده بود.

امیر ایار به همراه سید رضا مهدوی با کمک های احد سلطانی، محمد صالح عرب آبادی و فرهاد امینی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و حاتم بک پور نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار سروش رفیعی(30)، محمدرضا خلعتبری(60) و امید نورافکن(67) از سپاهان و محمد طیبی در دقیقه(84) از صنعت نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 33 امتیاز موقتا در رده دهم باقی ماند. همچنین تیم سپاهان نیز با 56 امتیاز موقتا در رده دوم لیگ برتر بیستم باقی ماند.

 

نظر شما